Okko Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Oppdaterte med MSI 645 Combo nå. Bruker gammel SDram foreløpig. Har Radeon 8500 skjermkort. Måtte legge inn XP på nytt Først fikk jeg problemer med ISDN-kortet. Får ikke bootet med dette i. Tar jeg det ut virker alt ok. Og den vil ikke starte UTEN firewirekort!!??? Alt virker ok- inntil jeg starter et spill,- da slår maskinen seg plutselig av etter en liten stund. Har fått opp den mye omtalte "blå skjermen" noen ganger. Står noe om program eller maskinvarefeil. Avinstallert lydkort og bruker det integrerte. Har prøvd "alt" i BIOS, defrag, fjernet/oppdatert drivere mm. Tips? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Last ned Service pack 1. Lenke til kommentar
Okko Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Gjorde det med en gang. Hjalp ikke. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hva står i denne blåskjermen? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 reformaterte du før du byttet hk? ikke altid windows er helt med vis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Okko Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 I blåskjermen sto det som sagt noe om at det var maskinfeil eller programfeil som gjorde at windows slo av maskinen for ikke å ødelegge ytterligere. Var også en angivelse som ikke ga noe clue om hva det kunne være. Når jeg satte inn hovedkortet hadde jeg ikke gjort noe som helst. Det førte til at jeg måtte koble ut den ene HD'en og legge inn xp på nytt på nr 2. Kan dette være problemet? Må jeg formatere hele skiten på nytt??(har tatt backup av alt, men likevel...) Det jeg synes er merkelig er at den ikke vil starte booten med ISDN-kort eller uten Firewirekortet. Har prøvd forskjellige kombinasjoner i forskjellige PCIspor...... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hm .. må vel være noe galt med hovedkortet da .. Jeg ville kontaktet support avdelingen i den butikken du handlet kortet .. Lykke til .. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 la meg se om jeg har fattet dette rett. Du har skiftet ut hk'et og har nå masse krøll osv.? kan vel være en ide å formatere, er det ikke sånn at man bør gjøre det når man setter inn et nytt hk da? Lenke til kommentar
Swampen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Husket du å legge i kjylepasta??? kameraten min hadde det samme problemet etter ny pc.. den funket fint etter han hadde lagt i pasta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå