Theludders Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei ! Driver å setter sammen en ny gaming pc nå. Tenkte å fyre opp et av de nye skjermkortene som har kommet nå og har falt litt for radeon 4870. Etter hva jeg har fått med meg så virker det som om dette er et bedre valg en n260. Er det noe vits å betale det dobbelte for å få n280? Legger med en "handlevogn" her også, så hvis noen med litt peil kunne sett over og gitt noen tilbakemeldinger hadde det vært flott https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=78220 edit; Forresten, jeg hørte et sted at det Antec nine hundred kabinettet jeg har valgt ut er litt lite. Det blir dårlig plass til store skjermkort og harddisker. Da tenker jeg liksom at det ikke er noen god luftgjennomstrømning heller. Hva tror dere ? Mvh ludders Endret 22. juli 2008 av Theludders Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Antec 900 har to 120mm vifter i front,en bak, og en i 140mm i topp pluss plass til en i siden. Luftgjennomstrømningen vil jeg tro er utmerket. Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Ja skjønner.. da er kanskje ikke det noe problem Tenkte bare på det med at det skulle være liten plass i kabinettet og at det blir litt for lite på de store hovekortene.. Hva syns deere om resten av pc'n ? Lenke til kommentar
Diablo9 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror det er en god ide av deg og kjøpe radeon 4870 den yter visst bedre enn gtx 260 og yter nesten like bra som gtx 280 som koster 2k mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå