toretang5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 1. Hvor på maskinen legger filene som man kjøper via I-tunes? Jeg finner dem ikke ved søk. 2. Kan man konvertere I-tunes filer til mp3 filer? 3. Kan man spille av I-tunes filer i Windows Mediaplayer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) 1. Hvor på maskinen legger filene som man kjøper via I-tunes? Jeg finner dem ikke ved søk. 2. Kan man konvertere I-tunes filer til mp3 filer? 3. Kan man spille av I-tunes filer i Windows Mediaplayer? 1: filene havner skjult i mappen som Min musikk. vis du setter på vis skjulte mapper på pc-en din. så skal du finne en mappe som heter Itunes og inni der så ligger musikken din i en av undermappene. Ivertfall der min musikk havnet sist jeg bestilte derfra. 2: ja man kan konvertere itunes filer til mp3 filer. Du kan laste ned Goldwave jeg tror det skal klare det vis jeg husker riktig brukte jeg dette programmet. Goldwave vis ikke så kan du teste dette programmet for det står det skal klare det. Imtoo audio encoder 3: vis du konverterer filene til mp3 så kan du ivertfall spille dem i windows media player. kan hende du må laste ned et codec som lar deg spille av filene i windows media player. Dette kan hende takler jobben for deg utrolig masse codec samlet i en stor pakke bruker selv dette. K-lite mega codec pack Endret 22. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå