Polarbastard Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei Noen som kan gi noen tips om en gratis brannvegg som funker bra? Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 smoothwall. http://www.smoothwall.org Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Søk på forumet på brannmur, brannvagg eller firewall. Og du finner svar. Lenke til kommentar
krille Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Eller du kan laste ned Keiro og spare deg det søket :wink: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal du ha til windows, anbefaler jeg Zonealarm. Grei å konfigurere og melder i fra også på trafikk som prøver å komme seg ut. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har du win2ksp3 anbefaler jeg ikke zonealarm. Etter å ha innstallert nyeste versjon måtte jeg reinnstallere hele windows på nytt :x Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Kjører du WinXP så har du allerede en brannmur. Det eneste du trenger å gjøre er å aktivere den. Gå inn på egenskaper til nettverkskoblingen din, og videre til avansert. Kryss av for brannmur. Hvis ikke, så fungerer Sygate Personal Firewall bra. Grei GUI og har fått bra kritikker. Norton lager også bra brannmurer, men disse må du betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå