EmmJay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Electronic Arts’ sjefsutvikler for FIFA 09 forteller at Playstation 3-eiere ikke trenger å være redde i år. Les mer Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skulle ønske pc-versjonen kunne få seg en mektig overhaling:/ Men bra at det blir likt mellom ps3 og xbox360 slik at man slipper fanboyskrytinga om hvem som er best. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Skulle ønske pc-versjonen kunne få seg en mektig overhaling:/Men bra at det blir likt mellom ps3 og xbox360 slik at man slipper fanboyskrytinga om hvem som er best. Jeg har hørt at pc-versjonen skal bli mye bedre denne gangen, så du kommer nok til å bli fornøyd over den versjonen også. Bare se her: – Vi har bestemt oss for å investere og innovere for å få til en PC-unik spillopplevelse. Spillere vil ha en opplevelse som er eksklusiv for PC, og det vil FIFA 09 gi dem, sier spillets produsent, Paul Hossack. http://www.gamer.no/artikler/mye_nytt_i_fifa_09_/53487 Endret 22. juli 2008 av master_al Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg var ikke klar over at det gikk rykter om at 360 versjonen var bedre en PS3 versjonen i Fifa 08. Noen som vet hva det mener med "bedre" ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er noko som skurrar når EA må ut og forsikra folk om at versjon y blir 'minst like bra' som versjon x. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skurrer ? De opplyser jo om hvorfor det var en liten forskjell mellom de to plattformene i artikkelen. Dersom dette stemmer (jeg lurer på hva som var bedre), er det jo naturlig at EA går ut og lover ingen forskjell. Markedsføring, og for å sikre seg større salg på PS3 plattformen. Samtidig handler det vel sikkert om tillitt, sikkert svært mange PS3 eiere som likte denne bekreftelsen. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skulle ønske pc-versjonen kunne få seg en mektig overhaling:/Men bra at det blir likt mellom ps3 og xbox360 slik at man slipper fanboyskrytinga om hvem som er best. Kommer i det hele tatt spillet til pc? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har mer eller mindre gitt opp Fifa. De gjør de samme feilene år etter år. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Så EA har endelig bestemt seg for å ta i bruk SPU'ene? Litt sent, og jeg driter fra den ene enden av galaksen til den andre og tilbake i FIFA... Lenke til kommentar
Nosmokez Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Håper det blir sånn at det er store turneringer (online) gruppespill og finaler : D. Ps3 FTW <3333 Lenke til kommentar
fytech Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er fortsatt innstilt på å få nok en FIFA 04 versjon.. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hmmm.. jeg tror faktisk fortsatt jeg har den store boksen med FIFA international Soccer (Fifa 94) EA har faktisk gitt ut denne serien i 15år snart ! + alle de andre sportsgrenene de gjør det samme med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg