RMNK Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei! Har en N70. Hver gang jeg starter den opp så må jeg stille klokken og dato, skal det være sånn? Det kommer også noe om at Norton antivirus er utløpt, er det mulig å fjerne Norton? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Norton fjernes normalt med at du går inn i programbeandlingen, merker norton og velger fjern. Vil du ha et antivirus så har f-secure slike ting til en relativt billig penge. Klokke og dato skal normalt ikke stilles ved hver oppstart, tyder vel på at noe er galt. Ville anta at den hadde mistet strømmen/dårlig kontakt osv men da skule også ringetoner og lignende blitt satt til default. Hvis det er en bug, kan det hjelpe å oppdatere den. Bruk nokia pc suite og se om den finner oppdateringer.... Lykke til! Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg oppdaterte telefonen og da forsvant Norton Og alle de andre feilene forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå