VTW Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet om et greit, gratis animasjonsprogram jeg kan bruke til å ta bilde for bilde-animasjon? Tenker da med bilder tatt med kamera. Har prøvd Stop Motion Pro, men dette koster penger om du ikke skal ha trail. Og Trailen er ubrukelig! Så noen vet om noe jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 PC eller Mac? Om du har Mac har jeg en lisens til iStopMotion 2 du kan bruke Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ##Flyttes til rett kategori## Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 AnimatorDV har en gratisversjon: http://animatordv.com/pr_ent.php Ellers kan gratisprogrammet JPGvideo brukes til å lage AVI-filer av enkeltbilder tatt med et digitalt fotoapparat. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 -Det er PC jeg har -Rocambole2 Takk, skal prøve JPGvideo. Hørtest ut som det var midt i blinken! Lenke til kommentar
VTW Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Btw, det er et Canon HF10 jeg har til tilgjengelighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå