slettet_konto Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Riise Nordlie Personlig er jeg lei av sytinga til Riise , skylde på Nordlie er helt Latterlig . hva synes resten av Diskusjon.no sine Fotball frelste . Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det beste på TV2 sporten i går når mora til Riise var på og slenkte ut mot Nordlie, Nordlie hadde vel bare trent gutten i 2 1/2 uke, fordi han var skadet heletiden når han var i klubben? Var iallfall det Nordli sa tror jeg... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Helt Idiotisk å skylde på Nordlie i min mening. Tror ikke Nordlie har noe skyld i dette. Det som er enda verre er når de trekker inn moren til Riise, som bare er helt latterlig. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Men altså mora til Riise er ikke helt rett.. det har hun klart å vist flere ganger.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette kunne Bjørn Helge spart oss for. Etter min mening kvalifiserer det til årets kylling-utmerkelse! Miketheheadlesschicken klarte seg uten hue, kanskje Bjørn Helge også klarer seg uten ...? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare tull å legge skylda på Nordlie. Morra hans er jo helt skrudd, hun bør jo beskyttes mot seg selv. Han er da en voksen mann må kunne gi beskjed om det blir for mye. Men går ikke ann å trene i stykker en person på 2-3uker uansett. De har da også annet medesinsk personell i LSK? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alltid kjekt å ha noen å skylde på. Kan godt være et snev av sannhet i det, men i utgangspunktet er jeg skeptisk til alt Mor Riise lirer av seg i media. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er helt sikkert en snev av sannhet i det, men norske fotballspillere gjenerelt er dårlig trent. Hvis lillemann Riise synes det var ille under Nordli ville han aldri klart seg i utlandet eller med tøff trening som utdøvere som f.eks driver med mma på toppnivå går gjennom. Støtter årets kylling-utmerkelse! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Dagbladet skriver at Berit Riise nå vurderer søksmål mot LSK.. Endret 23. juli 2008 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lykke til med å bevise noe Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Seriøst, mister helt respekten for sånne sytekopper! Slike folk må alltid ha noen andre å klage på. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 De skriver ikke noe om at jeg vurderer søksmål mot Berit Riise da? Er det mulig å være så tilbakestående som henne, noen ganger er det kanskje best å holde munnen lukket.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dagbladet sier at Berit Riise nå vurderer søksmål mot LSK.. Haha syns så synd på de sønnene hennes. Hun gjør jo alt for å få oppmerksomhet. Stakkars dame og sønner. Det er nok mere resten av støtteaparetet til LSK som har skyld enn Nordlie. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det som er "rart" er jo at det er INGEN andre som klager, utenom Riise. -ingen- Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det som er "rart" er jo at det er INGEN andre som klager, utenom Riise. -ingen- Hvis du mener "klage på Nordlie", så tar du nok litt feil. Var ganske mange spillere, spesielt de unge, i Start som klagde på treningsopplegget til Nordlie. Til og med legen til Start trua jo med å slutte, fordi han mente det Nordlie drev på med, var uansvarlig. Og det er flere i LSK som har vært misfornøyd med Nordlie-opplegget, men ikke alt har blitt blåst opp i media på samme måte som nå. Pantera Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Var vel noen saker med Alex Valencia og knasking av smertestillende også, om jeg husker rett. Ingen røyk uten ild. Eller i familien Riise sitt tilfelle, ingen røyk uten en katastrofal brann. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Berit Riise, jeg skal gi deg et tips: "Det er bedre å holde munn og la alle tro du er en idiot, enn å åpne munn og fjerne enhver tvil!" Jeg likte egentlilg Bjørn Helge, han virka som en spiller som ofra mye og alltid prøvde å bli bedre. Men dette er jo latterlig. Det er vel BARE Bjørn Helge som er ansvarlig for sin egen kropp. Kjenner han at kroppen ikke takler treningen, må han jo bare stoppe..? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Nå håper jeg Berit går amok og saksøker finansgeniet av en sønn heller ... Dette kan bli en meget engasjerende såpe hvis bare mor tar ansvar. - Jeg er enig i at Bjørn Helge har blitt pushet alt for hardt, men nå har LSK innrømmet det. Da mener jeg saken bør stoppe her, så må vi heller alle lære av denne saken, sier John Arne Riise til TV2-Sporten. artikkel Endret 24. juli 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tom Nordlie er en av norges beste trenere! Og komme med noe sånnt piss er heilt utruligt! Heia Nordlie Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stakkars Bjørn H. Riise som må leve med en heks av en mor som Berit Riise. Makan til merr skal man lete lenge etter. Tom Nordlie har sitt på det tørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå