Gå til innhold

Riise VS Nordlie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Dette kunne Bjørn Helge spart oss for. Etter min mening kvalifiserer det til årets kylling-utmerkelse!

Miketheheadlesschicken klarte seg uten hue, kanskje Bjørn Helge også klarer seg uten ...?

1189921027.jpg

Lenke til kommentar

Bare tull å legge skylda på Nordlie.

Morra hans er jo helt skrudd, hun bør jo beskyttes mot seg selv.

Han er da en voksen mann må kunne gi beskjed om det blir for mye.

Men går ikke ann å trene i stykker en person på 2-3uker uansett.

De har da også annet medesinsk personell i LSK?

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert en snev av sannhet i det, men norske fotballspillere gjenerelt er dårlig trent. Hvis lillemann Riise synes det var ille under Nordli ville han aldri klart seg i utlandet eller med tøff trening som utdøvere som f.eks driver med mma på toppnivå går gjennom.

Støtter årets kylling-utmerkelse!

Lenke til kommentar
Det som er "rart" er jo at det er INGEN andre som klager, utenom Riise. -ingen-

Hvis du mener "klage på Nordlie", så tar du nok litt feil. Var ganske mange spillere, spesielt de unge, i Start som klagde på treningsopplegget til Nordlie. Til og med legen til Start trua jo med å slutte, fordi han mente det Nordlie drev på med, var uansvarlig.

Og det er flere i LSK som har vært misfornøyd med Nordlie-opplegget, men ikke alt har blitt blåst opp i media på samme måte som nå.

Pantera

Lenke til kommentar

Berit Riise, jeg skal gi deg et tips: "Det er bedre å holde munn og la alle tro du er en idiot, enn å åpne munn og fjerne enhver tvil!"

Jeg likte egentlilg Bjørn Helge, han virka som en spiller som ofra mye og alltid prøvde å bli bedre. Men dette er jo latterlig. Det er vel BARE Bjørn Helge som er ansvarlig for sin egen kropp. Kjenner han at kroppen ikke takler treningen, må han jo bare stoppe..?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå håper jeg Berit går amok og saksøker finansgeniet av en sønn heller ...  ;)

Dette kan bli en meget engasjerende såpe hvis bare mor tar ansvar.

- Jeg er enig i at Bjørn Helge har blitt pushet alt for hardt, men nå har LSK innrømmet det. Da mener jeg saken bør stoppe her, så må vi heller alle lære av denne saken, sier John Arne Riise til TV2-Sporten.

artikkel

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...