aommundsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er domenenavnet du alltid har ønsket deg opptatt? Da har du nå en ny mulighet under .me. Les mer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 fuck.me er opptatt jo. Veldig overraskende! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 blow.me er også opptatt... Merkelig Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 det gikk ikke å registrere sa.me eller la.me .. pokker.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Men det er faktisk fortsatt flere andre 2 bokstaversdomener ledig. Noen som skal investere litt? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Windows.me var registrert. Sosue.me var òg registrert, DVD-Jon som har vore på ferde? "No" er eit like engelsk ord som "me". Er det kvart enkelt land som avgjer om dei vil opne det for alle, eller er det ICANN (eller eit anna sentralt organ)? Om det er avgjort sentralt ser eg ikkje kvifor .no ikkje er opent for alle, så eg tippar det er det enkelte land som avgjer det. Endret 22. juli 2008 av enixitan Lenke til kommentar
eha Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 "No" er eit like engelsk ord som "me". Er det kvart enkelt land som avgjer om dei vil opne det for alle, eller er det ICANN (eller eit anna sentralt organ)? Om det er avgjort sentralt ser eg ikkje kvifor .no ikkje er opent for alle, så eg tippar det er det enkelte land som avgjer det. De norske toppnivådomenene styres av Norid. For tiden kan kun norske organisasjoner registrert i Brønnøysundregistrene registrere under .no, og antallet er begrenset til 20 per nummer. Se forøvrig regelverket på http://www.norid.no/regelverk/ De to andre toppnivådomenene som Norid styrer over utenom .no, nemlig .sj og .bv, er fortsatt ikke i bruk. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 De norske toppnivådomenene styres av Norid. For tiden kan kun norske organisasjoner registrert i Brønnøysundregistrene registrere under .no, og antallet er begrenset til 20 per nummer. Det er eg klar over. Montenegro ble tildelt .me-domenet etter at landet ble erklært uavhengig i juni 2006, men fordi navnet også kan ha en bred appell til folk flest, er det nå gjort tilgjengelig for alle. Er det Norid e.l. eller regjering som avgjer dette, eller ICANN/IANA? Det var spørsmålet. Kunne f.eks. sett for meg at say.no kunne vore attraktivt som protestside liknande opprop.no. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hadde vi ikke allerede .name til dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Der var husvar.me og turis.me registrert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) weee, registerte noen domener på gøy, ink sex0r.me , gamblingand.me & vistand.me Tror jeg skal ha mye morro med sex0r.me Endret 22. juli 2008 av AllFather Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hint hint: Cawl.me er ikke opptatt. Kan være et alternativ til Call.me. Lenke til kommentar
eha Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 De norske toppnivådomenene styres av Norid. Er det Norid e.l. eller regjering som avgjer dette, eller ICANN/IANA? Det var spørsmålet. Kunne f.eks. sett for meg at say.no kunne vore attraktivt som protestside liknande opprop.no. For å herme med fet skrift; det jeg skrev i fet skrift nå impliserer at det er Norid som bestemmer. Når man styrer noe, bestemmer man som regel også over det. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 En annen ting om .no domenet er at det bare er det er sikkert fordi ikke alle kan registrere seg under det. http://www.norid.no/nytt/pressemelding20070316.html Lenke til kommentar
Largie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det meg, eller har haiene vært og forsynt seg godt av 3, 4, 5 og 6 bokstavsnavna? Nesten alt som jeg har søkt på er registrert av: Registrant Name:doMEn Registrant Organization:REGISTRY RESERVED NAME I tillegg er nesten alle domene satt til; Domain Status:INACTIVE Nesten alle sitene som har vært aktiv har inneholdt absolutt ingenting matnyttig, juck. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 De fleste ok .me som jeg kom på var tatt allerede. men fikk dog last2.be og first2.be for 100 kr Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg registrerer at www.supersize.me ikke er opptatt. Førstemann til mølla! Lenke til kommentar
k3p Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 thrill.me går sikkert snart... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 "am.me is available according to WHOIS. If you are interested in purchasing this domain kindly choose your registrar from registrar list" Noen mødre her som vil kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå