Henry9 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Tidligere i år ble det annonsert en liten boks fra Sony, kalt PlayTV. Denne boksen skal du koble til PS3'en via USB, og pakke i en TV-antenne i andre enden, så har du muligheten til å se TV gjennom PS3, ta opp programmer, se programmer på PSP'en gjennom PS3's wifi. I tillegg kan du spille vanlige PS3-spill, samtidig som du tar opp programmer fra TV. Med andre ord er denne boksen som vil koste rundt tusenlappen, alt du trenger for å gjøre PS3'en din om til en opptaker. Naturligvis vil dette knaske i seg harddiskplassen din, så har du planer om å investere i denne, bør du også satse på en stor harddisk samtidig, 20 eller 40GB'en holder ikke så lenge her. Så til det du vil vite, releasedatoen. I følge Sony's David Reeves, vil tjenesten være på markedet den 10. september i Europa. Kjekt å ha for enhver teknogeek. Kilde: PSAvisen.com "bare jeg som ikke har fått det med meg?" Endret 22. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 "bare jeg som ikke har fått det med meg?" Ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nok med ein tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983041 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg