Gå til innhold

Forholdet med dama blir bedre etter en relativt stor nedtur

Anbefalte innlegg

Hu hadde begynt å miste følelsene for meg og fått følelser for han gutten hu møtte, og ting så veldig mørkt ut. I dag fikk jeg en melding som sa at hu begynte å få følelser for meg igjen

men hun har fremdeles følelser for han duden. Dette begynner å bli interessant. Keep us up to date.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke helt, du føler du kan stole på henne igjen fordi du leste meldingene hennes og fant ut at hun jugde til deg, MENS dere var sammen?

Nei, jeg stoler på hu fordi vi hadde en seriøs samtale, der alt kom frem. Jeg fikk bekrefta dette ved å se på meldingene hennes. Alt som har skjedd opp igjennom forholdet vårt har vært mye slike tilfeldige rare hendelser som har gjort at jeg ikke har stolt 100% på hu, men alt som har skjedd, har gjort at jeg faktisk stoler nesten 100% på hu. Får se hva som skjer videre, for å finne ut om jeg faktisk kan stole på hu.

Update:

Ting ser ut til å gå bedre og bedre. I forigårs lå vi i senga på gamlerommet mitt og skulle til å se på film(altså vi skulle hente filmen i hylla, men så la hu seg på magan i senga, og da la jeg meg oppå hu igjen). Siden hu har noe så grenseløst deilig kropp, klarte jo jeg å få stå. Hu kjente det med en gang, og jeg merka at hu gnukka litt på rumpa(som hu alltid har gjort når hu blir kåt). Så forvirra som jeg var, unnskyldte jeg meg, og sa at det ikke var meninga å bli sånn. Ut av ingensteds, kom hu plutselig med at jeg ikke likte hu! Og jeg måtte jo fortelle at jeg likte hu, og sa at "hvis du hadde latt meg fått lov, skulle jeg vist deg hvor mye jeg liker deg jeg!", og liksom jukka litt på hu for å vise poenget mitt. Da sa hu "okey", og for å gjøre en lang og koselig historie kort, så hadde vi deilig sex igjen.

Da blir jeg jo såklart forvirra som faen, ettersom hu for bare noen dager siden sa at hu ikke ville ha sex med meg eller sove med meg på ei stund. Men det virker som at det hu trengte å vite var at jeg faktisk var tiltrukket av henne og at jeg likte hu. For etter det har alt gått oppover. Hu inviterte meg på kjøpesenteret på fredag, og var med meg nesten hele dagen, vi var på kino sammen, vi kysser meg og hu sier at hu elsker meg igjen. I går var hu på en liten fest, og jeg på en annen, og som den håpløse romantikeren jeg er, fortalte jeg jo hvor mye jeg likte hu(på melding). Det utvikla seg til at jeg sa at jeg ville ha sex med hu når hu ikke har mensen lengre(fikk det i går).

Plutselig fikk jeg melding om at hu ville være med til sverige allikevel, og at hu hadde fri onsdag til onsdag nå til uka/neste uke. Så da blir det nok sverigetur på oss til neste helg(for da passer det for søstra mi).

Hvorfor hu plutselig fikk igjen interessen for meg er jeg ikke helt sikker på, men hu har jo fått den igjen, og hu har ikke snakka med han gutten på nesten ei uke(men han er på ferie, så det er ikke så rart).

Tror uansett at vi kommer til å klare oss, men updates kommer det uansett :)

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar helt feil her men:

Blåbær har helt rett!

Er hun en litt sjenert jente? og hun har ikke hatt mange tidligere forhold?

Grunnen til at dere matchet er at hun er sjenert og usikker, og du er tøffel, og hun følte seg trygg på deg mens var usikker på andre gutter.

Ifølge det du skriver virker det som om problemene dere hadde er i ferd med og løse seg, og at dere kan stole på hverandre nå. Det er bra, kvaliteten på forholdet ser ut til og gå den rette veien.

MEN

Du står ovenfor en veldig farlig fase i hennes liv. Dette kan gå rett tilbake slik det var veldig raskt. Forbered deg hvis ikke går forholdet i dass nesten garantert. Hvis du spiller kortene dine riktig kan du tilbringe resten av livet ditt med denne jenta (hvis du har lyst til det seff). Fortsetter du slik du gjør nå vil jeg tro at hun snart går lei og gjør det slutt.

Som sakt hvis hun er sjenert og utrygg på sin egen kropp og personlighet, vil hun etterhvert oppdage at hun er deilig, har skjans på andre gutter og er ettertraktet. Hun vil da ha lyst til og utforske dette. Hun kjenner mange jenter som i lengre tid har snakket om hvor populære de er blandt gutta, mens hun har sittet i bakgrunnen uten noe særlig og si, jenter liker og vise at de er ettertraktede og populære. Du snakket om at hun hadde et slags sidesprang, noe som peker mot at jeg har rett. Hun ville føle seg populær og når han viet henne oppmerksomhet fikk hun den følelsen, hun hadde ikke noen interresse i han ellers. Dette ligger til grunn i min teori.

Det er det samme som når gutta sitter og snakker om hvor mange damer de har pult. Alle liker og snakke om tidligere erobringer.

Et par tips for og takle situasjonen:

1. Ikke vær en tøffel! Når du sender meldinger konstant, gir regelmessige gaver og hele tiden påpeker hvor utrolig mye du elsker henne så viser du en ting: Du er desperat forelsket. Det er ikke annet en søtt. Jenter liker det til en viss grad men kan fort gå lei.

Gi sjeldnere gaver, i forbindelse med spesielle anledninger og som har en mening, og du vil se at de har bedre effekt

2. Vis at du har skjans på andre damer. Hvis hun blir litt redd for og miste deg vil hun gjøre mer for og beholde deg, alle mennesker liker og vil ha det de ikke kan få, eller må kjempe for. Hun vil i tilegg føle seg stolt over og være sammen med deg, og føle seg spesiell siden du valgte henne ovenfor alle andre jenter. Dermed føler hun seg ettertraktet og populær selv om ho ikke flørter med andre gutter.

3. Få henne til og forstå at sidespranget hennes er helt uakseptabelt, du gidder ikke og være sammen med en jente som ikke er hundre prosent trofast, hvis ikke er det større skjanse for at hun gjør noe dumt f.eks på fylla. Hun føler at du tilgir henne for alt og at hun dermed får lov.

Lær henne, led henne. Det er mannens oppgave!

og har du allerede sakt at du elsker henne? det esset skulle du spart, husk det til et eventuelt neste forhold.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men fy faen så bra svar :) Du fortjener et langt svar på svaret :)

Jeg har tenkt hele tiden at i starten var hu sammen med meg fordi jeg "var trygg". Vi har forresten vært sammen i to år, så såklart har jeg sagt at jeg elsker hu.

Ting har som du sier forandra seg drastisk. Hu spurte meg om jeg ville være med til sverige, og gir både inntrykk for å elske meg og å ville ha meg seksuelt. Du har nesten helt rett angående sidespranget, men jeg VET at det ikke hadde skjedd hvis vi ikke hadde hatt en hard periode før hu dro. Hu har alltid vært lojal og er det fortsatt.

Det skal bare sies at vi har snakka om det å være utro før, og hvis hu kysser med en annen gutt fra området, kommer jeg ikke bare til å klikke som faen på hu, men jeg kommer til å denge dritten ut av gutten. Hu veit at jeg er en stor gutt som enkelt kunne ta de fleste andre fra området mitt. Den typen gutter hu ville trukket til seg ville ikke hatt noen sjans mot meg, da de vanligvis er ganske tynne og gir fort opp når de finner ut at hu har type. Jeg har tilgitt hu for det som skjedde på ferien, men det er kun fordi jeg har gjort det samme selv et par ganger, og fordi at det faktisk er litt min skyld at ting skjedde som det gjorde på ferien. Jeg har gjort det helt klart at det ikke er godkjent at det skjer igjen, og jeg tror faktisk ikke hu har lyst heller.

Forøvrig, var det mest sannsynligvis han som kom til hu og "hjalp" hu på samme måte som så godt som alle andre gutter ville ha gjort. Blir som når løver skal fange en skada antilope. Et skada(eller trist??) dyr er et enkelt bytte.

De på leiren skal ha reunion til våren, og jeg har gjort det klart at hu ikke får dra dit uten meg(av åpenbare årsaker). Jeg kjenner ikke dem, og det driter jeg i, men hvis han så mye som legger et skrått blikk på meg eller hu, går det dårlig for han!

Jeg er enig at det jeg har gjort hittil har vært mer søtt enn mandig, og at jeg har gjort det jeg måtte for å beholde henne. Men jeg beveger meg sakte tilbake til den posisjonen jeg hadde, en posisjon med makt og integritet, men den delen av meg som tidligere var fraværende, den hyggelige, interesserte, respekterende delen, er nå tilbake.

Jeg har faktisk snakka med henne om denne fasen du snakker om. Det at hu finner ut at hu er jente og at hu har draget på gutter og kan gjøre hva hu vil, siden hu er jente. Jeg har forklart at hvis jeg ser at hu sitter på fanget til gutter for å få drikke eller noe, så er det IKKE akseptert. Da går det til helvete med gutten, og det vil hu jo såklart ikke.

Hu er fortsatt venn med han gutten som hu "var med" på ferie, men jeg har gjort det helt klart at det ikke skal være noen meldinger mellom dem som hu ikke tør vise meg pga innhold. Jeg er sinnsykt mye bedre enn henne teknisk, så det jeg vil finne ut, klarer jeg å finne ut. De får lov til å være venner, men jeg kommer til å sjekke innom det de skriver med jevne mellomrom for å finne ut om de driver med noe tull. Om noen måneder skal jeg slutte å se på det, for ettersom tilliten øker, øker også viljen og muligheten til å stole 100% på hu - for det tror jeg at jeg kan nå. Jeg vil bare få bekrefta at hu ikke juger, og jeg vil se at hu ikke gjør noe på si. For da er det bye bye.

Angående det med å si at jeg elsker henne, så måtte jeg påpeke det MANGE ganger i starten i forholdet, for alle problemene kom egentlig ut av at hu trodde at jeg IKKE likte henne. Så det var det ikke noe spørsmål om engang. Jeg har nå gjort det helt klart at jeg elsker henne, og at jeg tenner på hu, og hu har nå gjort det klart at følelsene er gjengjeldt. Derfor starter del 2 av forhold-fiksinga, nettopp det å bygge opp tilliten igjen. Den delen er på god vei, men er ikke helt i boks enda. På råd fra min far har vi også satt klare regler for ha som er/ikke er lov å gjøre og si til hverandre og andre folk.

Synes at tipsene er veldig gode. har ikke gitt hu noen større gaver, ettersom jeg prinsipielt er i mot å kjøpe jenter / venner. Ikke faen om hu skal være sammen med meg pga pengene altså! Hu fikk en bamse og et kort, og en CD. Alt det hadde jeg, og det kosta meg ikke et øre. Vi skal til sverige sammen allikevel(fordi hu ville), og da har jeg ikke noen planer om å kjøpe noen gaver heller.

Det som derimot kommer til å skje, hvis forholdet fortsetter å forbedre seg fremover, er at jeg skal fri til henne. Jeg er villig til å tilbringe resten av livet med henne, og hu har gjort det klart at hu også vil det(snakka om det i dusjen i sta :p). Så jeg får penger utover høsten, pga at jeg får meg jobb og har bursdag, og da blir det kjøp av ring og friing på 25. desember(for da har hu bursdag :D). Dette skjer såklart bare om ting er bra mellom oss :)

Forresten, skal jeg kjøpe forlovelsesring til meg selv også? Kan ikke dette her jeg :p

Men angående tipsene, så er nr. 1 check. Nr. 2 er underveis (er mye med kompisene mine, og flere av venninnene mine, og siden den ene venninna mi mest sannsynligvis er forelska i meg, blir dama mi sjalu når jeg er med hu. Check :)

Nummer 3 har alltid vært klart formulert mellom oss. Jeg har gjort det klart at det som skjedde på ferien er glemt, og at det er greit. Alt annet er helt uakseptabelt. Hu har aldri vært en person som gjør slikt, og har ikke vist tendenser til å bli det heller. I tillegg er det helt klart hva konsekvensene blir hvis hu gjør slikt, og hu er så redd meg når jeg er sint at jeg ikke engang tror hu tør å være utro med meg innen ti mils omkrets. Hadde en kompis fortalt meg at dama mi lå med en gutt på en fest på andre siden av byen(altså 5 km unna) ville jeg løpt som faen til jeg var der(eller kjørt hvis jeg var edru) og dengt dritten ut av han. Sånn har jeg alltid vært, og sånn kommer jeg alltid til å være. Skal hu være utro, får hu i det minste slå opp face to face først - det ville jeg gjort.

Så da håper jeg at jeg svarte på posten din. Skal slutte med å si at hu har begynt å gi meg gaver. Fordi rommet mitt er nyoppussa og tomt, driver hu og tegner et bilde jeg kan ha på veggen. Hu ga meg en cd med undertøysbilder, for det veit hu at jeg liker, og i dag hadde hu sex med meg selv om hu hadde skikkelig vondt i musa(revna forrige gang :p).

Så det er ikke bare jeg som maser og maser! Sender faktisk mye mindre meldinger, og er litt mer hard to get(lar hu sende meldinger først bl.a. og kaster ikke alt jeg har i hendene bare for å svare henne på sekundet meldinga tikker inn. Jeg mister ikke interessen for hu, men jeg bare begrenser hvor mye jeg trøkker det opp i trynet hennes. Jeg tror og håper at ting går bra, og hvis du hadde spurt hvordan jeg føler meg nå, og om du hadde spurt meg den dagen jeg så meldinga om at hu hadde tenkt til å slå opp, så hadde du sett to HELT forskjellige personer.

Men igjen, takk for svar :) Skal skrive litt til her i ny og ne, når jeg finner ut hvor vi går fra nå :)

EDIT:

-Hehe, jeg skriver lange innlegg :p

-Ja, jeg er seriøs med å fri. Skal kjøpe ring og gjøre det enda mer romantisk enn i hennes villeste drømmer :D

Endret av konflikt
Lenke til kommentar

Dette kan ikke være seriøst.

Bare sånn btw.

Vist damen din er utro med en annen dude, så er det faktisk ikke han du burde denge da han mest sannsyneligvis ikke har peiling på at dama er opptatt.

og ja, du virker jækla creepy.

Lenke til kommentar

Hva kan ikke være seriøst? Jeg kan love deg at det er 100% seriøst. Hu var ikke utro. De kyssa. Har ikke latt det gå inn enda, og planlegger å fortrenge det for alltid.

Grunnen til at jeg gir faen i hva som skjedde borti der(eller gjør ikke det, men later som det for min egen skyld) er at vi har hatt to fine år sammen og fordi ting blir mer og mer likt slik som det har vært. Og jeg er lykkelig da. Så da er det ett fett hva som skjedde borti der så lenge det ikke skjer igjen. Fordi jeg er 100% anonym med denne brukeren, kan jeg si at jeg mens hu var borte hadde sex med ei anna jente(fylletull, men still), og det veit ikke hu. Derfor er vi skuls uten at hu veit det :)

Jeg veit at han visste at hu hadde type(har sett meldinger og mail som beviser det). Derfor jeg skal knekke nesa hans hvis han gjør noe feil :D Hadde han ikke visst det, derimot, hadde det vært værre, men da hadde jeg fortalt han(og dama hans) at olauf(jente) hadde jugi, og da hadde jeg i det minste klart å oppnå noe! =/

.... Og ja, jeg er creepy. Liker å ikke være helt lik alle andre, og aggresjonen har jeg fått fra faren min. Heldigvis er jeg velartikulert og jeg kan å holde kjeft, så jeg har klart meg uten å komme opp i stygge situasjoner. Men når det kommer til det å kjempe for det jeg tror på eller det jeg er glad i, skyr jeg ikke en kamp - enten det er fysisk eller verbalt. Hvis jeg skal prøve meg på litt selvanalyse, ville jeg sagt at jeg er en veldig hyggelig og moden person ved første øyekast, men kommer man dypere, merker man frustrasjon og kaos bygd opp etter et liv hos en sinnsykt aggresiv far. Men for all del. Vi blir vel alle oppdratt til å være faren vår med litt innspill fra mora og litt innspill fra verden generelt, og jeg er vel nettopp det. Snill og god som mamma, klikk som pappa og syk som resten av verden :)

Men jeg har mange venner, og har hatt dame i to år(and counting), så mener nå at jeg klarer meg ganske bra. Jobber fortsatt på å få norges høyeste allmennfaglige utdannelse, familien min har to hus, tre biler og to motorsykler, og tjener omtrent det tredoble av en gjennomsnittlig norsk husstand, så vi lever ganske godt.

Så ja, jeg er creepy, men klarer da å late som jeg er ganske vanlig :)

Endret av konflikt
Lenke til kommentar

Men synes du ikke det er litt snålt å gifte seg i en alder av 18 år ? Når det kommer til saken at deg og damen din er skuls siden du hadde fyllesex med ei jente mens dere hadde stopp i forholdet, så er nok det noe som mest sannsynlig kommer til å slå deg i ryggen senere. Men det jeg (vi) prøver å fortelle er at du burde være litt forsiktig når det kommer til denne jenten, spesielt når det kommer til giftemål. Ta deg heller god tid og vent ett par år.

Litt OT, hva i all verden er den utdannelsen du skrive om ?

Siden det er sprøytet inn en del negativt her (inklusivt fra meg) så skal du få kudos for måte du skrive på. Det er en del nivåer høyere enn liknende tråder med tilsvarende likt skriveri inneholder.

Keep it comming, artig tråd i en rolig jobb hverdag !

Edit; Formulering.

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar

Jojo, herregud, skal ikke gifte meg. Vil bare forlove meg jeg. Søstern og typen hennes har vært forlova i 7 år nå, og jeg ser på forlovelse som nettopp det navnet sier: et løfte om at jeg er hennes. Dessuten har jeg jo 4-5 måneder(minst) å tenke på om jeg vil forlove meg med henne, så ting kan fortsatt gå begge veier.

Når det kommer til saken at deg og damen din er skuls siden du hadde fyllesex med ei jente mens dere hadde stopp i forholdet, så er nok det noe som mest sannsynlig kommer til å slå deg i ryggen senere

Sorry stygt quote, men hva tenker du på? At jeg får psyksiske problemer eller at jeg forsnakker meg?

Har kun fortalt det til noen få venner, og jeg tviler sterkt på at noen av de forteller det videre. Isåfall får de også se den "creepy" siden min :)

Men det jeg (vi) prøver å fortelle er at du burde være litt forsiktig når det kommer til denne jenten, spesielt når det kommer til giftemål. Ta deg heller god tid og vent ett par år

Jo, høres logisk ut det. Vil ikke "rushe" noe, men jeg vil bare ha et håndfast bevis på at vi er hverandres, og så har jeg noe helt sinnsykt lyst til å skrive "engaged" på facebook i stedetfor "is in a relationship with". Det er mye kulere. Hadde jeg i tillegg hatt ring på fingeren, hadde jeg slippi all form for musejakt. Hadde gjort alt så enkelt :)

Litt OT, hva i all verden er den utdannelsen du skrive om ?

Prøvde bare å få frem at selv om jeg er "creepy", altså tenker litt for groteske tanker, fungerer både jeg og familien min sosialt :)

Siden det er sprøytet inn en del negativt her (inklusivt fra meg) så skal du få kudos for måte du skrive på. Det er en del nivåer høyere enn liknende tråder med tilsvarende likt skriveri inneholder.

Keep it comming, artig tråd i en rolig jobb hverdag !

Takk, tror jeg!? Har alltid likt å skrive skikkelig, og jeg takler ikke "je å dama var på byn åsså så vi non feite fålk som slåssa"-skriving. Dessuten fremstår jeg som mer seriøs hvis jeg skriver som jeg skriver, og får dermed også seriøse svar tilbake(som f.eks deg og blåbær). Jeg får da ikke noe ut av en "bare sleik a til a kommer så er alt greit"-kommentar, så derfor skriver jeg langt og utfyllende i håp om at noen oppegående mennesker som de som har deltatt i denne tråden kan hjelpe meg å forstå situasjonen og vite hva jeg skal gjøre.

Fremover, kommer jeg nok ikke til å skrive her for å få hjelp, men rett og slett fordi jeg synes det er godt å få "lufta" tankene litt, og så får jeg kanskje bidratt med litt god lesing også.

Hvis noen har flere tips til meg ala det kion hadde, så shoot :) Trenger fortsatt input, selv om ting mellom meg og dama er helt klart levelig atm :)

Lenke til kommentar
No need for that. Når dama hans finner ut at hele forholdet blir slengt ut på the world wide web så trenger han mer enn en moderator for å redde liv og sjel.

På den kontoen her er jeg da helt anonym, så det er da ingen problemer. Har hverken nevnt navnet mitt, hennes eller hvor vi bor, så ser ikke helt problemet med å fortelle alt.

Lenke til kommentar

Ting går forresten fortsatt bra... tror jeg...

Tror hu liker han andre gutten litt for godt, men jeg begynner å få igjen min posisjon som den sterke halvdelen i forholdet(begynner å få igjen kontrollen), hu sa at jeg var den hu ville ha, og jeg har gjort det helt klart at det som skjedde på ferie ikke skal skje igjen. Hu var enig.

Så nå er det the waiting game for å se om det kommer til å gå. Jeg har innsett at jeg hadde overlevd uten henne også, selv om jeg helt klart har det bedre med henne ved min side. Angående festivaler etc, så har jeg gjort det klart at hu ikke får dra uten meg lengre. Veit ikke hvor mye som har skjedd og slikt, men jeg tar ikke sjansen på å miste hu pga noe slikt. Så blir nok mye 'meg og hu' tid fremover. Fortalte hu forresten i sta at jeg aldri kom til å slå henne, uansett hva som skjedde. Veit ikke om hu trodde på meg, men jeg sa at uansett hvor sur jeg ble på henne, kom jeg ALDRI til å slå. I et worst case scenario kunne jeg kasta hu ut av et vindu eller noe, men jeg sa at jeg aldri kommer til å slå hu, og det holder jeg ved. :D(ja, jeg tulla der) EDIT: altså jeg tulla med å kaste hu ut av vinduet :p

Ellers så skal vi muligens på ferie sammen nå, og jeg har tenkt til å pushe og pushe til ting blir nøyaktig det samme som det var igjen. Kanskje, for å gjøre at vi er skuls, så forteller jeg hu hva som skjedde mens hu var borte, men det får vi se på. Isåfall kommer det frem nøyaktig hva som skjedde med hu og han, og nøyaktig hva som skjedde med meg og den andre jenta.

Endret av konflikt
Lenke til kommentar

Jo, det er greit nok, men har du tenkt på det faktum at hun faktisk kan kryssjekke når hun f.eks fikk meldingen på første siden, og når du skrev at du har sendt den her? Skal ikke mer til enn at dama di har litt mellom øra, så sitter du fint i det. Du gir ut way to many details.

Men, du velger nå selv hvor stor sjangse du velger å ta. Akkuratt noe sånt som dette er det som kan ødelegge hele forholdet ditt. Bruk heller energien du bruker på å gjengi forholdets gang til å pleie forholdet.

Lenke til kommentar

legger bare inn en kjapp post her nå med et par korte forklaringer.

Anonymitet og dama finner ut at han skriver her (konflikt = screwd) :

Nått gånna happen, som en blond veninne pleier og si. Det er umulig for oss og finne ut hvem de 2 er og skjansen er liten for at ho er smart nok til og finkjemme gledesutrbrudd delen av diskusjon.no nettverket for informasjon.

Elsker deg greia:

Tilatt etter 2 år, sry trodde ikke dere var sammen så lenge.

Forlovelsesplanene:

Auch og lykke til, ikke noe jeg hadde gjort men det er opp til hver mann hva en gjør med sin egen penis, om det så er og låse den fast ved så tidlig som 18 år.

Men som sakt, lykke til. Håper dere blir en flott familie etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Hehehehe :) Takk for henholdsvis seriøst og morsomt svar :)

Ting går fortsatt bra mellom oss, og hu sender ikke "skumle meldinger" med han lengre. Har også funnet ut at jeg kan stole på hu. I dag hadde vi noe så inni helvetes deilig sex at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg :D Spruta over hele den deilige sprettrumpa hennes :)

Det at hu skal finne ut det andre aliaset mitt på en nettside hun knapt har hørt om, er egentlig ganske dødfødt. Det at hu ikke engang gidder å prøve å finne ut passordet mitt på noen av kontoene, og ikke sjekker telefonen min er i seg selv tegn på at hu stoler litt for mye på meg. Angående forlovelsen, er jeg ikke helt sikker, iom at hu har sagt at hu ville gifte seg så godt som rett etter forlovelsen. Tror dog at jeg skal prøve meg på høsten om ting går bra for oss(problemet er bare at det er jævlig dyrt for to ringer :p).

Vil forresten si at jeg faktisk blir kåt kun av å se på henne(med klær nå), så hvert minutt med henne er som å ha deilig sex. Så jeg får håpe at jeg holder litt lengre nå før jeg tar hu for gitt :)

En lykkelig familie blir vi nok, selv om ungene våre mest sannsynligvis kommer til å bli veldig skrudd :p Takk for lykke til'en:)

Takk for i kveld :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Well, this is a major fucking update. Det gikk så langt at jeg konfronterte hu i går med at jeg hadde sett på facebooken, jeg fortalte at jeg knulla ei anna jente mens hu var borte og jeg fortalte at jeg visste at hu hadde knulla han gutten på ferie(for det fant jeg ut i går). For å si det sånn, så grein hu mer enn hu noengang har gjort før, og jeg merka at hu virkelig skjønte hvor fucka det faktisk er at hu er edru og knuller en anna gutt FEM ganger mens hu er sammen med meg og i tillegg suger han til han spruter i munnen hennes. Hu jeg knulla var ei veldig god venninne, men vi var begge fulle.

Av en eller annen bisarr grunn, klarte hu å overtale meg til å ikke slå opp(mest siden hu holdt det skjult fra meg nettopp fordi hu ikke ville miste meg). Jeg sa "nå er faenmeg ballen hos deg. Jeg har hatt styringa hele forholdet, og vi ser hvordan det gikk for deg, så hvis du skal fortsette å ha et forhold med meg, så får du velge mellom meg eller han, og holde deg til det. Og du må ikke tro at jeg har tilgitt deg. Det skal jævlig mye mer til enn det du tror, så hvis du skal ha et forhold med meg, så får du jobbe for det. Hvis du vil ha den jobben, skal jeg gi deg sjansen, men hvis ikke, så er det hade bra".

Hu tok sjansen, og jeg sa at nå gir du alt, for jeg gidder faen ikke å ha et "halvveis" forhold. Jeg gir alt, og du har valget mellom alt eller ingenting. Hu valgte "alt".

Så nå sitter jeg her, og har bestemt at det er pause. Ikke pause som å slå opp, men pause som i "ikke faen om jeg kommer til deg nå. det er din jobb". Så nå får jeg mest sannsynligvis et par måneder fylt av desperate forsøk på å gjøre alt godt igjen. Kan ikke si at jeg gleder meg til det, iom at jeg skal starte på det tredje og viktigste året på videregående. I tillegg har jeg jobb og trening i tillegg, så dette blir nok en jævlig hektisk tid.

Jeg får nesten beklage at det ikke er noe gledesutbrudd lengre, men det er slik det har gått, så får vi se hvordan det går videre. Sjansen er forøvrig stor for at jeg poster utløpet her om en måneds tid.

Får faenmeg håpe at dere ønsker meg lykke til, for det trenger jeg. For at jeg, den mest aggresive personen jeg noengang har opplevd, skal klare å ikke kjøre kjøkkenkniven igjennom tinninga hennes klikke som faen og gjøre livet hennes til et helvete, kreves det hver minste lille modne celle i kroppen min. Så lenge jeg har slipknot på ørene, sinne i hodet og boksesekken foran knokene, får jeg håpe at jeg klarer å unngå å klikke.

Forresten, beklager for en særs dårlig skrevet tekst, men føler for å "lufte" litt, og siden jeg ikke har så mange andre å snakke med, blir dette stedet jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...