Gå til innhold

Ytelses forskjell på SiS og Intel chipsett?

OCSpro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bygge en billig PC , kan du vel ikke bruke Intel prosessor ??? AMD er mye billigere , og det er like bra eller bedre enn Intel prosessorer. :roll:

Kan annbefale en XP 2000 til XP 2600 . Maks pris er 2000 kr på www.komplett.no , jeg vet jo ikke hva du vil legge i dette. For hovedkort kan jeg annbefale MSI KT3 (600 kr på komplett) hvis de har det inne , ellers kan alle HK med VIA 333 chip annbefales så lenge de er billige. For best ytelse annbefales NForce 2 kort (med dual DDR) . ABIT har et til ca 1000 kr.

Intel systemer er alltid dyrere ell AMD systemer !

Lenke til kommentar
Hvis du skal bygge en billig PC , kan du vel ikke bruke Intel prosessor ??? AMD er mye billigere , og det er like bra eller bedre enn Intel prosessorer.  :roll:  

Kan annbefale en XP 2000 til XP 2600 . Maks pris er 2000 kr på www.komplett.no , jeg vet jo ikke hva du vil legge i dette. For hovedkort kan jeg annbefale MSI KT3 (600 kr på komplett) hvis de har det inne , ellers kan alle HK med VIA 333 chip annbefales så lenge de er billige. For best ytelse annbefales NForce 2 kort (med dual DDR) . ABIT har et til ca 1000 kr.

Intel systemer er alltid dyrere ell AMD systemer !

nåja. husk på at du må kjøpe vifte seperat til amd. Et forslag er systemet i signaturen, abit be7 + P4 2400 + 512mb pc3200 ram, billig og enkelt å sette opp, pr dags dato: totalt kr 3344+frakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...