TheNarsissist Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei, så litt rundt på Microsoft sine sider, og så så jeg dette: http://www.microsoft.com/downloads/details...ang=en#filelist Fikk veldig lyst til å prøve det. Er det sånn som det er vist man Fks laster ned ubuntu? Laster ned filene, legger det på en Cd, logge inn i Windows Xp, stappe i cd'n og så instalere det. Var noe sånt jeg gjorde når jeg skulle teste Ubuntu. Nå er det sånn at når jeg starter Pc'n så kan jeg velge mellom Xp og Ubuntu. Er det sånn jeg skal Instalere Windows Server 2008 Standard Trailen? På forhånd TAKK. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan gjøre det sånn, men det vil bli litt arbeid den dagen du bestemmer deg for å fjerne det. Personlig bruker jeg virtualisering for å teste OS og programer. Du kan jo installere Microsoft Virtual PC for så installere Win2008 server som en virtuel maskin. Er litt usikker på om du må bruke Virtual Server isteden for Virtual PC, uansett så er begge deler gratis og finnes på Microsoft sine hjemmesider. Er du glad i å teste litt forskjellige OS og programer kommer du til å spare mye tid på å benytte deg av virtualisering. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan gjøre det sånn, men det vil bli litt arbeid den dagen du bestemmer deg for å fjerne det. Personlig bruker jeg virtualisering for å teste OS og programer. Du kan jo installere Microsoft Virtual PC for så installere Win2008 server som en virtuel maskin. Er litt usikker på om du må bruke Virtual Server isteden for Virtual PC, uansett så er begge deler gratis og finnes på Microsoft sine hjemmesider. Er du glad i å teste litt forskjellige OS og programer kommer du til å spare mye tid på å benytte deg av virtualisering. Kan du pliz gi meg en direkte link? Fant noe greier, men det var så mange versjoner Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 For Microsoft Virtual Server kan du se her. For Microsoft Virtual PC kan du se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå