Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bluetooth tilkobling til Mini

Olas

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk min splitter nye Mini Cooper S for litt over 2 uker siden, og siden den dag har jeg prøvd å koble til telefonen min. Jeg har ikke navigasjon, men har Boost systemet som skal ha forberedelse for mobiltelefon med Bluetooth. Men, jeg finner ingenting i instruksjonsboken eller noen andre hefter som var med bilen. Er det noen her som har koblet til telefonen og som kan forklare meg litt?

Jeg har testet med diverse mobiler, med windows og symbian. Ingenting.

All hjelp mottas med takk.

-Ola

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Takk for svar. Skal prøve å legge inn på bilforumet også.

Jeg har søkt, det er det som ikke funker. Har som sagt testet med mange forskjellige telefoner. Ingen som finner det.

Ingen som har har fått dette til å virke selv på en Mini?

Lenke til kommentar

Kan nesten være enig med Sluquet over her.

Er ikke vanskelig å se OM du har innebygget handsfree.

Jeg har R53 Mini Cooper S, men har prøvekjørt den nye R56 og den nye Mini Clubman. Begge disse hadde innebygget handsfree, og da hadde den en tlf knapp på rattet såvidt jeg husker.

Har du en tlf knapp på rattet slik som dette feks (sorry dårlig bilde, men dette var det eneste jeg hadde i galleriet mitt. Er tatt inni en R56)?

c9f2b263.jpg

Du skal også ha en knapp under speedo (igjen, beklager dårlig bilde. Dette er tatt inni en Clubman):

c84c298c.jpg

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha knapper på rattet, så det har jeg ikke. Men, jeg har telefon knappen under speedometeret.. Den vil bare ikke gjøre noe. Tror jeg kjører innom Strandveien Auto etter jobb i dag, får se om de har noe smart å si. Selv om selgerne der oppe ikke er det mest teknisk kyndige..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...