Olas Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei, Jeg fikk min splitter nye Mini Cooper S for litt over 2 uker siden, og siden den dag har jeg prøvd å koble til telefonen min. Jeg har ikke navigasjon, men har Boost systemet som skal ha forberedelse for mobiltelefon med Bluetooth. Men, jeg finner ingenting i instruksjonsboken eller noen andre hefter som var med bilen. Er det noen her som har koblet til telefonen og som kan forklare meg litt? Jeg har testet med diverse mobiler, med windows og symbian. Ingenting. All hjelp mottas med takk. -Ola Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøv å legge inn et innlegg her du, og kanskje du får svar http://www.bilforumet.no/bilmerker/mini/ Lenke til kommentar
slimer Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøv å legge inn et innlegg her du, og kanskje du får svar http://www.bilforumet.no/bilmerker/mini/ Jeg har en Audi A4 med bluetooth og det er bare å søke etter en ny ebluetooth enhet når du sitter i bilen. Da får den opp og kan koble til den. Hos meg så heter den enhetern Audi et eller annet. Du kobler til og blir bedt om et passord. Standard er 1234 eller 1111. Prøv det:) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis passordet ikke er 1234 eller 1111 så finner du det på et ark i dokumentmappen. Lenke til kommentar
Olas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, Takk for svar. Skal prøve å legge inn på bilforumet også. Jeg har søkt, det er det som ikke funker. Har som sagt testet med mange forskjellige telefoner. Ingen som finner det. Ingen som har har fått dette til å virke selv på en Mini? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det høres nesten ut som om du ikke har bluetooth i bilen spør du meg. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kan nesten være enig med Sluquet over her. Er ikke vanskelig å se OM du har innebygget handsfree. Jeg har R53 Mini Cooper S, men har prøvekjørt den nye R56 og den nye Mini Clubman. Begge disse hadde innebygget handsfree, og da hadde den en tlf knapp på rattet såvidt jeg husker. Har du en tlf knapp på rattet slik som dette feks (sorry dårlig bilde, men dette var det eneste jeg hadde i galleriet mitt. Er tatt inni en R56)? Du skal også ha en knapp under speedo (igjen, beklager dårlig bilde. Dette er tatt inni en Clubman): Lenke til kommentar
Olas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg ville ikke ha knapper på rattet, så det har jeg ikke. Men, jeg har telefon knappen under speedometeret.. Den vil bare ikke gjøre noe. Tror jeg kjører innom Strandveien Auto etter jobb i dag, får se om de har noe smart å si. Selv om selgerne der oppe ikke er det mest teknisk kyndige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå