Gå til innhold

Ny fotosekk, skal romme 1-2 hus+linser+Mac 13tommer.

Anbefalte innlegg

Hei!

Forhåpentligvis har noen andre enn meg et godt svar på dette. Jeg trenger en nye fotosekk. Den skal romme en mac 13 tommer, men må også kunne ha plass til følgende; D300 med normalzoom, blitz, evt hus nr 2(har enda ikke handlet men det kommer. Mest sannsynlig en D300 til), m/ plass til en telelinse. Gjerne også plass til et par objektiver til.

Pris: billigst mulig, men man får det man betaler for....

-J

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Forhåpentligvis har noen andre enn meg et godt svar på dette. Jeg trenger en nye fotosekk. Den skal romme en mac 13 tommer, men må også kunne ha plass til følgende; D300 med normalzoom, blitz, evt hus nr 2(har enda ikke handlet men det kommer. Mest sannsynlig en D300 til), m/ plass til en telelinse. Gjerne også plass til et par objektiver til.

Pris: billigst mulig, men man får det man betaler for....

-J

Jeg ville sjekket Crumpler sine. Kjøpte en selv før sommeren, men den er mer en kombi-sekk med plass til annet enn pc + kamera. Jeg har hatt en par dyre Lowepro sekker før og Crumplersekken knuser de på komfort. Siden jeg bruker sekken hver eneste dag (ja jeg har med meg min D300 overalt) så er komfort uhyre viktig for meg. Crumplersekken kan jeg helt enkelt bære i mange timer lengre enn min gamle Lowepro uten å bli sliten i ryggen.

Er du i Oslo så har Crumpler en butikk i Hegdehaugsveien (tror det er det, inngang fra en sidegate) og noen av fotobutikkene fører vel Crumpler også.

Se crumpler.no for utvalg.

Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...