Sanroy Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har fått varsel om planlagt innkalling til forsvaret i Januar. Vet at det går ann å reservere skoleplassen, men gjelder dette over 2 år? Starter i Januar, er sannsynligvis ferdig i desember og kan ikke da studere før til neste høst... Har jeg mulighet til å reservere skoleplassen 2 år på rad? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Ta kontakt med fylkeskommunen din, så hjelper de deg med det... EDIT: Fylkeskomminen ja... Endret 22. juli 2008 av Kristian Moe Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvilket fylke bor du i? Lenke til kommentar
Sanroy Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Nord-Trøndelag.. Hvordan kan de hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fylkeskommunen har fryktelig lite med studier å gjøre. Ta kontakt med studentservice på skolen. Om forsvaret er en stor ulempe for deg og du ønsker å starte studiene nå er det bare å spørre på samme plassen om utsettelse av militærtjeneste Er et lite brev med underskrift fra skolen du sender til forsvaret. Om du starter med studiene nå og må inn over jul har skolen plikt til å holde av plassen din, men det kan være kjedelig å starte i en ny klasse etter et år. For ikke å snakke om alt en har glemt på den tiden. Lenke til kommentar
Sanroy Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Det er uaktuelt for meg å starte nå til høsten... trenger en liten pause. Skal høre med studentservice'n på skolen, og dersom jeg bare kan reservere plassen 1 år tror jeg uansett at jeg kommer inn ved å søke på nytt til neste år. Hadde en margin på 3 poeng:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå