Gå til innhold

Noen som kan anbefale hudpleieprodukter til meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som oftest veldig induviduelt på hva som passer best til hvem, bruker for tiden Loreal sin fuktighetskrem(før Biotherm). Den er billig, og jeg synes den er veldig fin.

 

Det viktigste er å ha en rensekrem som passer til din hud, og å oppsøke hudpleier, parfymeri er et smart trekk.

Hvor gammel er du?

Du sier at du har sensitiv hud, da vil jeg anbefale MD Formulations facial cleanser som jeg selv bruker til min sensitive hud ;) Den er litt dyr, men dog så varer den i ca. 12 mnd. Bruker den hver morgen og kveld.

Lenke til kommentar

Hudpleieren min sa til meg at MD formulations ikke var nødvendig om du ikke har alvorlig plaget av uren hud/kviser.

 

Jeg bruker rens og fuktighets krem fra Dermalogica, som jeg ble anbefalt til min hud. Den er ganske dyr, men den er overranskende bra mot huden min hvertfall!

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Som Overdox sier, Dermalogica er veldig bra på mild ansiktsvask og fuktighetskrem til sensitiv hud, koster en del men varer lenge.

 

Mot kviser - Har prøvd tetracycklin, Differin, Dalacin, Finacea og Skinoren, men Acnix gir best resultat for meg. Fåes kjøpt hos i helsekostbutikker, relativt nytt produkt. Det fjerner mer kviser og gir myk, behagelig hud som ikke rødmer slik den gjør når du bruker hardere kremer.

 

Hvis du skal i parfymerier blir du sikkert anbefalt Skin-serien til Hugo Boss, fuktighetskremen og ansiktsvasken er helt ok, men ikke verdt pengene. Det samme gjelder barberskummet og aftershave, de er ikke så veldig mye bedre enn det på butikken, men mye dyrere (og i fancy innpakning). Kan anbefale Nivea aftershave, både den til normal og sensitiv hud er bra.

 

For generelt penere hud er kiselsyre bra, f.eks. Silicol Skin. Den koster 100,- på helsekost, og den virker mot alt fra hudormer til kviser til generelt uren hud.

 

Er du plaget med kviser og uren hud eller bare sensitiv? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...