fox Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei!!! Ser etter en tegnestripe hvor der en strekmann spiller mario i snes, mens kompisen til gutten står bak og spør hva er bra med spillet når spillet har samme design i sky og busk. Gutten som spiller, lar merke til det og begynner å få en par tårer. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 www.xkcd.com Det er den tegneserien, men jeg finner ikke akkurat den stripen, men jeg leter Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tror den har vært postet i snøhundends humorthread eller noe Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 khaffner, takk.. Har begynt å leite, menhar ikke enda funnet.. Andie93, ja stemmer. Jeg har prøvd å søke etter stripen, men finner ikke. Derfor ber jeg om hjelp Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tror jeg har den på pc'n min. Men den er 20 mil unna, så brb. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 tusen takk skal du ha!!! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det bildet var definitivt ikke en xkcd-stripe. Kan hande det var en etterligning da, for mener å ha lest stripen beskrevet i førstepost, men kan ikke huske den så slik ut. Morro anyhow. Og xkcd eier btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå