Beyeren Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei, som alle vet så er det snart skoletid. Så jeg MÅ jo ha en bærbar. Men så er det alldri noen pcer som passer til min beskrivelse: Så jeg lurte på om noen av dere vet om noen nettsider der Man kan velge innholde av pcn selv? Mvh Beyeren Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du har en visse valgmuligheter hos Dell, ellers tror jeg Multicom har bærbare som du kan tilpasse litt. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Apple har noen valgmuligheter om du skal kjøpe en MacBook eller en MacBook Pro Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Apple har noen valgmuligheter om du skal kjøpe en MacBook eller en MacBook Pro Skulle helst ikke hatt mac Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Norske sider: Dell.no Multicom.no Zepto.no Fra utlandet: Rockdirect.com Alienware.com Er noen sider hvertfall Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sender alienware til norge? Lenke til kommentar
SmakfullTaco Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sender alienware til norge? Nei tror ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå