mmm320 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal innstalere programvare til logitech g15, men når jeg skal innstalere kommer meldingen om at jeg ikke har tilgang til C:Documents And Settings\All Users\Programdata\G-Series Software innstalasjonen kan ikke fortsette. Logg på som administrator eller kontakt systemandvarlig. Jeg er administrator. Prøvde med annen admin konto uten hell. Hva er galt? Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Har kjørt spybot, og fjernet virusene som kom opp Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 nå har jeg prøvd combo fix. Får fortsatt ikke tilgang til mappen. Hva skyldes dette??? Får ikke innstalert programvaren til logitech g15 pga av dette Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Nå er jeg eier av mappen. Får til å åpne mappen og se innhold, men likevell får jeg opp: "har ikke tilgang til katalogen ...\Programdata\Logitech" når jeg skal innstalere. Den mappen finnes ikke en gang. Når jeg prøver å lage mappen selv, og prøver å innstalere får jeg opp: "Det oppstod en feil under forsøket på å opprette katalogen ...\Programdata\Logitech" Blir gal av dette. Ingen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå