Davidhg Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei, Har 2 pcer som er koblet opp mot denne, på den ene kan jeg forwarde porter (winxp), men fikk meg forleden en ny PC. Jeg prøver å forwarde porter på denne, men det funker ikke.. Denne har Vista 64. Det som er rart er at den er listet opp som active, men når jeg sjekker på portforward oversikten er den "inactive", jeg gir snart opp! Slenger med noen bilder for bedre forklaring.. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det vil si, det har ikke noe å si om jeg forwarder her, portene er fremdeles blokka.. kan f.eks. ikke hoste games etc.. Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Ingen? Er ganske desperat Lenke til kommentar
username882 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Samme problem :< Lenke til kommentar
arneost Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Du har sikkert flere FWs?! Har samme router (fra NGT) som går til en annen router (Linksys) som da igjen går til PC. Thomson, Linksys og PC har ALLE Firewalls, og du må åpne ALLE steder! Hvis du nylig har fått ny PC - regner jeg med at problemet ligger i Windows FW. Sjekk der Du kan evt. teste dette fra en remote PC med telnet kommandoen og portnr. Eks: c:\telnet minip 5555 =) ....BTW: Flere PCr kan IKKE lytte på samme port (på samme nettverk)! Du må da evt. konfigurere en ny port, og konfigurere denne porten på applikasjonen (eks. WOW) også. =) Endret 14. november 2008 av arneost Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Satt på en tompson 585i i en lang tid fra nextgentel og åpnet portene uten at de faktisk åpnet seg, har lenge mistenkt routerer har skylda, nå er den ut av hus erstatet av en inteneo, nå er portene endelig åpnet ! og alle nat problemer\ nil\rød ping til andre spillere borte thank g.. Vil aldri eie en thompson speedtouch igjen. Det var min historie. Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt problem med samme ruouteren i evigheter (ja, den er noe drit!). Det hele løste seg når jeg slo av UPnP på routeren, tro det eller ei (det som liksom skal gjøre ting lettere). Nå er det bare å hulle firewallen i routeren (evt skru den av) og forwarde aktuelle porter med game & application sharing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå