Gå til innhold

Årets kjedeligste dagbok!

bakekakelol

Anbefalte innlegg

Mine damer og herrer, la meg presentere årets mest kjedelige dagbok.

Sørg for å ha kaffekoppen full, for dette kommer til å ta lang tid.

Personen som har skrevet denne dagboken, forblir anonym. Enjoy!

Tirsdag 1. januar 2008, 14:32

Tja, vet ikke hvor mye jeg kommer til å skrive her men det er vel verdt et forsøk nå på det nye året.

Sov godt og lenge, sånn som det skal være det etter sein nyttårsfeiring :-)

Dagen går med til å pugge til teoriprøva for bil tenker jeg, tror ikke det skjer stort mer en det. Hehe

Onsdag 2. januar 2008, 16:48

Ja det var denne dagboka da.. Idag har jeg fått unnagjort endel, det er digg. Hehe. Jeg har tatt teoriprøva for billappen(og bestått :-D), jeg har levert våpensøknad og jeg har henta et søknadsskjema for å få meg pass.

Helt ubegripelig vanskelig det skal være å søke pass, må jo ha begge foreldrenes underskrift og kopier av ditt og datt, er søren ikke bare bare altså!

Tok meg en tur innom LIDL også, aldri vært der før men trenger ikke dra dit igjen heller ;-P

Kjøpte meg en film et sted slik at om noen strakser så tenker jeg at jeg og brutter`n stikker opp i skjulet og ser på en film :-) Nyter den siste dagen i juleferien =D

Torsdag 3. januar 2008, 22:01

Hvorfor skal det snø nå da? også så sinnsykt mye! Var ikke helt med i planen min.. Hadde lyst til å starte tidlig i år med å jogge og sykkle, men syntes det fungerer dårlig med snø på bakken. Men det positive er jo at jeg gleder meg så sinnsykt til de skiturene jeg er helt nødt til å¨få til i år :-) Bare venter på at jeg skal få kommet meg til Gautefall eller Kongsberg for å stå på slalåm, men en tur på hytta og gå langrenn er søren ikke så dumt i mine øyne heller ass. Bare venter på mulighetene. Hehe.

Siden idag var første skoledag så har jo det selvfølgelig vært en utfordring ;-P Hehe. UB bedriften begynner å komme seg syntes jeg, så blir bra tilslutt.

Mangler enda noen lekser jeg må få gjort til imorgen da, men er ikke lett når jeg sitter her på nettby og hører på cd-en til Madcon samtidig, hehe. Ikke akk lyst til å gjøre treige lekser da ;-PPPP But what can I do?? Er å få det gjort vel..

Etter forespørsel fra noen venner har jeg skrevet litt mer om dem da, hehe, så håper de er tilfreds med det :-)

Gleder meg virkelig til jeg fyller og kan ta lappen ^^

Can`t waiiiit...

Fredag 4. januar 2008, 23:37

I løpet av dagene så kommer jeg på mange geniale ting som jeg kan skrive ned her, men når jeg da først sitter her så blir det litt vanskelig igrunn..

Fredager er trøtte dager på skolen og hjelper ikke da når jeg bruker lang tid om dagen på å få sove. Er det å omstille seg til hverdagen vettu :-) Men skolen er nå kjedelig i seg selv da som regel ;-p

Det snør det snør, så vanvittig det gjør, det snør og snør og snør og snør, kjempe festlig når jeg hadde startet å glede meg til å jogge og sykle igjen.. Men kjipt det i snøen forståelig nok håper jeg.

Måtte ringe og avbestille kjøretimen den fjortende da, for skal på no yrkesmesse greier med skolen, så skal ha time den 8de istedet. Forhåpentligvis vil det gå bra.

Deilig med helg i alle fall.

No mer å si..(?)... Nei ;-p

Lørdag 5. januar 2008, 02:04

Nå har jeg faktisk sitti til nå med det greiene her, men nå er det natta!! =D

Søndag 6. januar 2008, 02:02

Ok, detta blir jo da for dagen igår egentlig og fram til nå. Har ikke gjort så vanvittig men har vært ute og aka med familien på Dahl. Var faktisk ganske så morro =D

Malin(søs) og Christina ville ikke være så da vart det meg og bro.

Skal bare si deg, sånn hvis du ikke viste det, hehe, at det har snødd noe så kolosalt! Hehe. Måka når jeg kom hjem og er drit mye snø nå.. Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg bortsett fra at det betyr at jeg må måke igjen imorgen sikkert. Hehe, overlever vel det også.

Hadde tenkt å ha noen folk på besøk da men var mange som ikke kunne komme pga ditt og datt, men jeg søs, Ch, og Terje hadde det igrunn drit gøy med å synge singstar spørre spm fra Trivial Persuit/el no(jeg vant :-p) og se to "grøssere". Så hadde det igrunn kult.

Nå skal jeg ikke sitte her lenge, men jeg skal legge meg og sove leeenge..

God natt

Søndag 6. januar 2008, 21:24

Idag fylte fetteren min 9 år så var i bursdagen hans. Hehe. Så Mr Bean på ferie el no også XD.

Det er utrolig å lenge sånne brettspill varer, hehe, vi satt noen timer og spilte Ticket to Ride, ganske artig igrunn(jeg vant =D, hehe). Nå skal jeg se Mr and Mrs Smith hadde jeg tenkt, men ikke sikkert mamma gidder å se den filmen. Hehe. Hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg skal..

No mer å skrive... Tror ikke det.. Godteri sugen er jeg nå da ;-P

Mandag 7. januar 2008, 22:22

Gode naboer er kjekt å ha :-D Hehe, jeg ble henta på skolen idag og kjørte hjem men kom ikke opp bakken hjemme fordi det var for glatt, men så kjørte "naboen" forbi med traktoren og så hva som var på ferde og kom og brøyta bakken for oss =D Da var det bare å kjøre opp :-D

Ellers så har dagen vært ganske bra, UB bedriften møtte litt motgang men ikke noe sammarbeid og innsats kan overvinne =D

Noe som var noe dritt da, hadde bestilt billett til Madcon konsert på Rockefeller, men er 18 års aldersgrense!! Noe så sinnsykt, sinnsykt kjipt! :´(

Vet i heite hva jeg skal gjøre men finner nok på noe også ordner det seg på en eller annen måte.. Håper jeg.

Ja også spiste vi middag hos besteforeldrene mine, var helt greit. Bestemor er mester nr 1 på kjøkkenet så smakte veldig godt med hovedrett og dessert ;-p

Etter det har jeg syngi Singstar med Malin(søs), endel ganger!

Hehe, jeg ville så veldig gjerne ha highscoren på Heavens a place on earth, men det greide jeg dess ikke... :´(

Enda jeg prøvde mange mange mange ganger ;-)

Nå skal jeg fore litt også skal jeg kanskje ta en dusj før jeg legger meg.. Bye bye

To be continued...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*hmm, et forum for humor... la oss poste bilder av en samling frimerker, eller tannlegeregninger. Kanskje manualen til mobilen min! Hva med loggføring fra jobben. Her er det mye å høste av :mellow: *

Her folkens, her har dere en link med en oversikt over trigometri Link

Samt her er en oversikt over noen flaggregistere i assembly-programmering:

Flags Register Abr. Name bit nº Description

OF Overflow Flag 11 indicates an overflow when set

DF Direction Flag 10 used for string operations to check direction

IF Interrupt Flag 9 if set, interrupt are enabled, else disabled

TF Trap Flag 8 if set, CPU can work in single step mode

SF Sign Flag 7 if set, resulting number of calculation is negative

ZF Zero Flag 6 if set, resulting number of calculation is zero

AF Auxiliary Carry 4 some sort of second carry flag

PF Parity Flag 2 indicates even or odd parity

CF Carry Flag 0 contains the left-most bit after calculations

Kos dere :yes: mvh Joney

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...