mesha Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bell X1 Bell X1 er et irsk rock band fra North County Kildare i Irland. Bandet har gitt ut 3 album. Musikken har hatt stor suksess i serier som blant annet The OC og Grey's Anatomy. Nyeste albumet til Bell X1, "Flock" ble utgitt 19 februar 2008. Vokalist: Paul Noonan Ledende gitar: David Geraghty Gitar: Brian Crosby Bass gitar: Dominic Philips Trommer: Tim O'Donovan 2000 - Neither am I 2003 - Music in mouth 2005 - Flock Flock (2005) Innledning Etter å har sitt The OC oppdaget jeg sangen "Eve, the apple of my eye" av Bell X1. Singelen er en utrolig fin låt, men desverre er ikke tidligere albumene fra Bell X1 like godt gjennomført. Albumet "Flock" derimot er det beste Bell X1 har produsert. Albumet har mange fengende og varierte låter. Samtidig er låtene godt skrevet. Sjangeren er ikke helt enkelt å definere, men "soft rock" er vel den mest rette beskrivelsen. Konklusjon "Flock" er uten tvil det beste albumet Bell X1 har produsert. Unik, men fin musikk! Sporliste: 1. "Reacharound" – 3:10 2. "Flame" – 3:53 3. "Rocky Took a Lover" – 4:10 4. "He Said She Said" – 4:25 5. "Bad Skin Day" – 5:56 6. "Natalie" – 3:54 7. "Bigger Than Me" – 3:52 8. "Just Like Mr Benn" – 4:27 9. "My First Born For A Song" – 5:25 10. "Trampoline" – 4:48 11. "Lamposts" – 7:40 Sjanger: Soft Rock Høydepunkt: Flame, Rocky took a lover, Bad skin day, Bigger than me, Just like Mr Benn, My first born for a song Karakter: 9/10 Endret 21. juli 2008 av mesha Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ryddig, enkel og fin albumguide. Bandet har jeg hverken hørt om eller hørt. Kanskje jeg sjekker det ut. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Takk for tilbakemelding. Første gang jeg faktisk lager en albumguide. Håper musikken faller i smak; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå