Trixz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har akkruat gått tilbake til xp pro 64bit etter og ha kranglet med vista og spill hehe. Det som skjer når jeg trykker på turn off er at windows slås av som normalt, skjermen blir svart men pcen står og går og slår seg ikke av. Det som skjer er at jeg må slå den av manuelt noe som er extremt plagsomt. Jeg har hatt xp pro 64bit tidligere på maskinen og kan ikke huske jeg hadde det problemet da. Er det noe i control panel som jeg kan endre på, så jeg slipper og slå den av manuelt? Tnx for svar Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ser ikke hvordan det vedlagte bildet kan hjelpe noen som helst i hele verden Uansett, prøv å reset BIOSen, og sjekk device manager for å se om det er noen feil der... (Med ACPI/APIC eller hva det heter) Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Den funker som den skal, men jeg fant ut at jeg har xp pro 64bit server edition. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Den funker som den skal, men jeg fant ut at jeg har xp pro 64bit server edition. Tror du tuller mye nå. XP har ikke noen server OS. Sjekk i strømsparegenskapene hva som skal skje når du trykker inn powerknappen. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror du tuller mye nå. Med andre ord: Han piratkopierer litt mye nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå