Gå til innhold

Er det mulig å forbedre kroppsøvingskarakteren som privatist ?!

conolo

Anbefalte innlegg

Vet noen om man kan forbedre kroppsøvingskarakteren fra vgs som privatist?

Fikk 4, og skulle/burde hatt 5, og siden den ødelegger en del på snittet, hadde det vært greit å få tatt faget som privatist. Noen som vet om man bare må ta en skriftlig prøve da? Eller kan man ikke forbedre den karakteren?

På forhånd takk :)

Endret av conolo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det vet jeg, men NHH har noenlunde lik kvote, så jeg vil nok ha størst sjangse til å komme inn i sekundærkvoten til neste år :)

i år var jo forskjellen på 2 poeng..lurer på hva grensene blir neste år, med et nye sytemet..hva tipper du?

Lenke til kommentar
Ja, det vet jeg, men NHH har noenlunde lik kvote, så jeg vil nok ha størst sjangse til å komme inn i sekundærkvoten til neste år :)

i år var jo forskjellen på 2 poeng..lurer på hva grensene blir neste år, med et nye sytemet..hva tipper du?

Nesten umulig å vite, men om jeg skulle tippe så tror jeg det blir større forskjell på primær - og sekundærkvoten, men ikke særlig mye.

Ingen som vet om man kan forbedre kroppsøvingskarakteren som privatist?

Noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Ja man kan det men det innebærer også at du må demonstrere en idrett itillegg til teorien.

Hehe, okei. Hvordan fungerer det da? Skal man spille fotball for sensor i en halvtime da eller? Eller bare vise forskjellige triks f.eks?

Og må det være en idrett? Jeg er ikke særlig gog i fotball, håndball etc, men god i aerobic, dans etc. Går det ann å demonstrere det i stedet?

Lenke til kommentar

Det så jo lett ut! I denne oppgaven ser det ut som om den praktiske delen går ut på at man skal vise øvelsene i treningsprogrammet man har laget, eller?!

Så da kan man bare melde seg opp på privatistweb, og fovente en slik eksamen dersom man skal forbedre karakteren fra vgs? (Selvfølgelig ikke samme oppgave)

Lenke til kommentar

Det vil nok være en stor fordel å ha lest gjennom en lærebok i kroppsøving, for eksempel "Gymnos". Der står viktige treningsprinsipper og mye nyttig for å klare seg bra på den eksamenen der. Og hvis du bare skal forbedre karakteren, har du jo gått gjennom alt dette tidligere. Lykke til på eksamen! Det kommer til å gå kjempebra! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...