Pc96 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Spiller ingen rolle -GPRS: Ja. -EDGE: Ja -Email klient:Ja. Form: -"Vanlig"/"skyve"7Klapp: vanlig eller skyve -Vekt:Det er det samme -"Støt/sprut/støv-sikker": Det er det samme. Skjerm: Farge. -Størrelse på skjerm:2,4-2,6" . -Touchscreen: Kunne vert fint men er ikke så veldig nøye. Pris: Jeg har mellom 0 og 3600 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Nokia eller HTC. -Kamera: Ja, minst 3 M-PIXLER. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ja. -Infrarød port:Det er det samme. -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: Spiller ingen rolle, men må vere minnekortplass for micro sd. -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja. -Radio:Ja -UMTS: Ja. -Triband:Ja -wLAN: (Ja/nei). - Mulighet for GPS:ja - Instant Messenger: Spiller ingen rolle. -Batterilevetid: "Viktig Skal Bruke den til kamera, bruke nettleseren, musikk, gps og til multimediamaskin. Men det er viktig at det er 3G og super 3G. Endret 21. juli 2008 av Pc96 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hehehe, med så mange krav burde jo valget være utrolig enkelt! Er da ikke mange mobiler fra enten Nokia eller HTC som tilfredstiller samtilige? Edit: Jeg anbefaler iPhone, da den er glimrende til bildehåndtering, internett og musikk! Take it or leave it! Endret 21. juli 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 jeg ville sagt en Nokia N82... jeg er selv på jakt eller ny telefon, og har kommet meg ned til 3 alternativer; Nokia N82, HTC Touch Diamond eller Samsung I900 Omnia... klarer ikke helt å bestemme meg, men tror faktisk jeg bikker litt mot samsung... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå