zlav Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 lar det seg gjøre?,skulle ha testa vannkjølinga uten og ha hardware i hvordan? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 OcShoot hadde dette bildet: Har prøvd den selv, funker fett. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 det vil si dra en ledning fra power good til power on? samma vilken ledning om det er det? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Nei jeg tror det er fra power on eller power good til - (svart) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Nei, nei. Helt feil. Det er bare å kortslutte Power On og Power Good. Den sorte klossen på venstre side er klipsen på kontakten. PS: Det er kontaktens kabelside som vises på tegningen. OcShoot artikkelen ligger her: http://www.ocshoot.no/atxtweak.htm Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Enkelt og greit kortslutt den grønne ledningen med en svart.... Lenke til kommentar
zlav Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 power supply on - power good med en vilken som helst ledning sant? Lenke til kommentar
zlav Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 må dobbelt sjekke bare og dra en ledning fra poer good til power on? feks en vifte ledning? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 så du tar bare en liten lednings stump mellom kontakt 8 og 14 for å starte strømforsyningen? Skal gjøre det samme snart (brukt vannkjølings pakke er på vei i posten snart) Lenke til kommentar
zlav Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 funka ikke og gjøre slik som på bildet,men så er ikke nr 14 grønn heller den er svart har det noe og si? EG651PVEFMA: Enermax strømforsyning, 550W, ATX12V/P4 - Silent Plus Series da er den på motsatt side grønn ikke nr 14 men nr 18 skal jeg ta på den? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Slik gjorde jeg: - Ta kontakten som går til HK og snu den slik at alle ledningene stikker opp mot annsiktet ditt. - Snu kontakten slik at klipsen som holder den fast til HK er på venstre side. - Tell 4 ledninger nedover på venstre siden og marker ledningen med en sprittusj eller lignende. Tell så 8 ledninger nedover på høyre siden og marker den ledningen også med en sprittusj. - Ta en binders og bøy den ut slik at det blir en slags ståltråd. - Snu kontakten slik at ledningene stikker ut nedover. - Bruk bindersen til å kortslutte de to ledningene du har markert med en sprittusj, hør om viften(e) starter, bli glad. Lenke til kommentar
Gurun Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Enkel løsning: Alle svarte er jord - den grønne er power on fra HK. Kortslutt (lask) mellom den grønne og en tilfeldig svart - og den starter garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå