Kenichi-san Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Skal ha meg en HTPC Prisguide Ett krav - 1080P avspilling av alle typer formater osv... Klarer den det? tips? Endret 23. juli 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Dette oppsettet vil klare å dekode 1080p både med software og hardware dekoding. Det er integrert lydkort i hovedkortet, men du har kanskje andre behov? Jeg ville byttet ut hardisken til en GP modell fra WD, da disse sies å være mer stillegående. https://prisguiden.no/product.php?productId=77642 Endret 23. juli 2008 av obergeru Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 såpass ja ang lydkortet: Jeg vil ha muligheten til at jeg kan høre på musikk uten at tv`en står på. ang HD: da skal jeg se på de Lenke til kommentar
koks Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Samme om du tar ut lyd fra det integrerte lydkortet eller et dedikert, vil du kunne høre på musikk uten at TV står på (med mindre du tar lyden gjennom TV'en da). De fleste hovedkort har plenty utganger for lyd, sjekk om dette har det du trenger i forhold til innganger på din receiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå