Sohkenzen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Heisann, Eg er på leit etter noen nye filmer og glo på i regnet.. Ser spesielt etter grøssere og noe med litt fart i ;P Liker spesielt filmer som 28 Days Later & 28 Weeks Later. Liker måten dem er lagd på og handlinga. Noen som vet om noen andre filmer som kan passe til meg da? Vil ha en film med litt seriøs handling, ikke bare - Zombie, hjelp, *bit*, the end... Endret 21. juli 2008 av Sohkenzen Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 30 days of night, kanskje? Har ikke sett den selv, men er et forslag som du kanskje bør kikke på Kan forøvrig anbefale "No Country for Old Men", en sinnsykt bra film som fortjener din oppmerksomhet i noen timer Lenke til kommentar
Sohkenzen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Har hørt at "No Country for Old Men" skal være bra, men tror ikke det er filmen for meg desverre. Men ser helst etter grøssere, Innen zombie og okkultisme. Skal ta en titt nærmere på "30 days of night" ! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 I Am Legend kanskje? Romeros Night of-, Dawn of- og Return of the Living Dead må også sjekkes ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 slenger meg på denne her altså, leter selv etter slike filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå