Gå til innhold

The Secret Life of the American Teenager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

De siste ukene har jeg lurt på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å følge med på denne serien.

Det har vært den ene dårlige episoden etter den andre.

Men ukens episode gjore alt vert det.

Den var veldig Ricky sentrert og ettersom det er hans historie er som faktisk berer serien.

Jeg håper iallefall det blir flere episoder slik som denne. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sett litt av serien ja. Men, jeg må si at det er helt tragisk at tv stasjonen i det hele tatt har kjøpt opp episoder av denne serien. Etter det jeg kan forstå er det en serie som på en måte oppfordrer tenåringer til å lyve til foreldrene sine.

Dere som sier at dere har blitt positivt overrasket, hva er det som har fått dere til å bli det?

Lenke til kommentar

Oppfordre unge til å lyve er vel litt drøyt. Handler vel mer om ei jente som befant seg i en veldig uvandt situasjon og vi får se hva som egentlig foregår i et tenåringssliv, satt litt på spissen.

Det som fikk meg til å se på, var at det gikk litt bort fra typiske amerikanske ungdoms-serier, men gikk riktignok fort lei.

Lenke til kommentar
Oppfordre unge til å lyve er vel litt drøyt. Handler vel mer om ei jente som befant seg i en veldig uvandt situasjon og vi får se hva som egentlig foregår i et tenåringssliv, satt litt på spissen.

Det som fikk meg til å se på, var at det gikk litt bort fra typiske amerikanske ungdoms-serier, men gikk riktignok fort lei.

Sant det, kanskje jeg ordla meg litt feil der. Men som du selv skriver så går den litt bort ifra de tradisjonelle seriene, men jeg gikk også veldig fort lei. Kan ofte bruke den som "fyll" serie, dersom det ikke har kommet ut noen nye episoder av andre serier som jeg normalt følger med på.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med at serien passer bra som "fyll"serie.

men det jeg ikke liker med serien er hvordan moren konstant presser

datteren til å adoptere vekk barnet. :ermm:

Dersom dette blir et faktum kan jeg ikke helt se hvor serien skal ta veien etter det. Altså, dersom barnet blir adoptert bort. Kommer da serien til å plutselig ta en helt annen retning når det kommer en ny sesong? Men, derimot dersom barnet ikke blir adoptert bort, kan jeg se for meg en fin story ta form. :)

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...