Kiro Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tråden for: The Secret Life of the American Teenager Se filmen hos Youtube litt info: tv.com Wikipedia jeg har sett de tre første episodene og ble positivt overrasket:) Er det noen andre som har prøvd denne serien? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 så helt greit ut, får sjekke den ut når jeg får tid Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) De siste ukene har jeg lurt på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å følge med på denne serien. Det har vært den ene dårlige episoden etter den andre. Men ukens episode gjore alt vert det. Den var veldig Ricky sentrert og ettersom det er hans historie er som faktisk berer serien. Jeg håper iallefall det blir flere episoder slik som denne. Endret 28. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har sett litt av serien ja. Men, jeg må si at det er helt tragisk at tv stasjonen i det hele tatt har kjøpt opp episoder av denne serien. Etter det jeg kan forstå er det en serie som på en måte oppfordrer tenåringer til å lyve til foreldrene sine. Dere som sier at dere har blitt positivt overrasket, hva er det som har fått dere til å bli det? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Det er vel det at serien er ganske tragisk store deler av tiden, men så har den også noen så gode øyeblikk som gjør alt vært det Lenke til kommentar
trudel Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Oppfordre unge til å lyve er vel litt drøyt. Handler vel mer om ei jente som befant seg i en veldig uvandt situasjon og vi får se hva som egentlig foregår i et tenåringssliv, satt litt på spissen. Det som fikk meg til å se på, var at det gikk litt bort fra typiske amerikanske ungdoms-serier, men gikk riktignok fort lei. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Oppfordre unge til å lyve er vel litt drøyt. Handler vel mer om ei jente som befant seg i en veldig uvandt situasjon og vi får se hva som egentlig foregår i et tenåringssliv, satt litt på spissen. Det som fikk meg til å se på, var at det gikk litt bort fra typiske amerikanske ungdoms-serier, men gikk riktignok fort lei. Sant det, kanskje jeg ordla meg litt feil der. Men som du selv skriver så går den litt bort ifra de tradisjonelle seriene, men jeg gikk også veldig fort lei. Kan ofte bruke den som "fyll" serie, dersom det ikke har kommet ut noen nye episoder av andre serier som jeg normalt følger med på. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha, samme her. Eller om jeg er sjuk en dag og kommer på at jeg ikke har sett det på evigheter. Dagen går kjapt da. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg er enig med at serien passer bra som "fyll"serie. men det jeg ikke liker med serien er hvordan moren konstant presser datteren til å adoptere vekk barnet. Endret 19. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg er enig med at serien passer bra som "fyll"serie.men det jeg ikke liker med serien er hvordan moren konstant presser datteren til å adoptere vekk barnet. Dersom dette blir et faktum kan jeg ikke helt se hvor serien skal ta veien etter det. Altså, dersom barnet blir adoptert bort. Kommer da serien til å plutselig ta en helt annen retning når det kommer en ny sesong? Men, derimot dersom barnet ikke blir adoptert bort, kan jeg se for meg en fin story ta form. Hva mener dere? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis barnet blir adoptert bort blir mye av poenget borte ja. Håper de beholder det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Starter å se på dette på fredag, virker litt kjederlig, men må vel gi det ett par ep's først. Så får se Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så en del ep's i går siden jeg var litt dårlig og tilbrakte dagen i sengen. Det skjer ikke sånn alt for mye i serien, men man må jo bare følge med Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Artig serie dette da, dagens episode var jo ganske fin sesongavslutning Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Så sesong avsluttningen nå. Den var ikke som andre sesong avsluttninger. Var jo ikke noe som skjedde som var drit spennende egentlig. Vriket nesten som om hele serien bare slutter, men mener jeg har lest noe om sesong 2. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 På surfthechannel.com ligger det et par episoder under season 2. Om de bare har delt første sesong opp vet jeg ingenting opp. Hvordan sluttet første sesong? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den slutter med at hun føder og kom hjem igjen til moren. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ah, da er det surfthechannel som tuller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå