Boralis Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har et Asus pe hovedkort som er ca 1 uke gammelt, plutselig begynte alarmen å gå og bios viser at 12v bare er 6,72v men maskinen fungerer perfekt når jeg diabla 12v , hva kan vere galt, er det noen som har tips Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det kun 12v som er ekstremt lav? Høres ut som en strømforsyning som svetter Hvor stor er strømforsyningen din? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Kan det være -12V som går ? Den er vel ikke så skrekkelig viktig.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Nei det er ikke st forsyningen, har prøvd med en annen. Det er nok noe med hk, får også prob med usb der får jeg beskjed om å innstalere skrivern hver gang jeg starter opp men skrivern fungerer den, setter jeg skrivern i en av usb inngangene på braketten med ekstra usb innganger er problemet borte. Ser nok ut til at hk er skyldig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå