stresslessen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hei Jeg har fått meg en ekstern harddisk som jeg bruker via USB og har to spørsmål angående backup. 1. Hvilket program er rett og slett enklest og best til backup? 2. Er det mulig å ta et speilbilde av harddisken på min bærbare for å så kjøre windows fra den eksterne disken på andre pcer? Alle programmer må helst være gratis. Edit: Leif.. Endret 21. juli 2008 av Kasbon Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 1. Det er mange måter å ta backup på, så det er ingen fasit på et slikt spørsmål. Du kan begynne med å kikke på SyncToy. http://en.wikipedia.org/wiki/SyncToy 2. Nei. Windows kan ikke kjøre fra USB disk, og dessuten går det dårlig å flytte Windows til en annen PC (drivere og lisens). Det finnes flere gratisprogram for å ta speilbilde. HDClone, DriveImage XML, PING, etc. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Ok, takk for hjelpen Da skal jeg prøve og se litt og sånn, så får vi se.. (topicen kan forsåvidt stenges iogmed at jeg har fått svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå