PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Å, man kan aldri vite med Autodidact. Når han er alvorlig kan være et kunststykke å avsløre, og jeg er enda ikke sikker her... Jeg skriver jo at jeg tror han tøyser Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er vel av den oppfatning at å sammenligne Teknofil og Lyd&Bilde blir litt som å sammenligne varm og kald bæsj ... Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Da har jeg kjøpt D80 Takker alle for svar. Mvh Tomsy Gratulerer med eit kjempeflott kamera Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Visste ikke at Ljud & Bild var bæsj også.. Hva er forresten best av varm og kald sådan? Tror ikke min preferanse er helt oppdatert der.. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kald. Bestill en "kall bæsj" i Göteborg neste gang du er der. Himmelsk! Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skikkelige kameratester må kun leses på VG, det er de som har den originale terningen.. 8o) Det er jo mildt sagt tullete å bruke terningkast når det gjelder tester og anmeldelser. Terningkast indikerer som alle vet tilfeldighet og gir inntrykket at den som tester ikke har satt seg inn i det som skal testes/anmeldes, og bare kaster en terning for å gi karakter. Pilkastmetoden hadde gjort samme nytten. Jeg ville ALDRI ha kjøpt noe kun basert på terningkast Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva med en urinal med bullseye? Fulltreffer er altså et pisseprodukt.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Visste ikke at Ljud & Bild var bæsj også.. Hva er forresten best av varm og kald sådan? Tror ikke min preferanse er helt oppdatert der.. Norske Lyd & bilde er i hvertfall ikke i toppsjiktet ... Varm og kald ... Vet ikke om jeg vil vite hva som er best; minst ille er vel mer riktig. Utrykket kom i forbindelse med en diskusjon om hva som var verst av Rune Larsen og Tor Endresen en gang på nitti-tallet Tom Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Å herre for en test ... Vi gir Nikon D80 terningkast tre i vår test, og dermed tar det sisteplassen. Dette kommer av at dette kameraet ikke har mange av funksjonene vi har vent oss til i nyere kameraer, som for eksempel bildestabilisering.Hvordan kan du gi et gammelt kamera dårlig karakter for å mangle funksjoner som ikke var vanlig på den tiden kameraet ble produsert? Og dette med bildestabilisering, vil det si at teknofil gir dårligere karakter til alt unntatt Olympus og Pentax? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva med en urinal med bullseye? Fulltreffer er altså et pisseprodukt.. Vært å fylla deg på Flytten igjen nå, H? Dessuten er både Rune Larsen og Tor Endresen flotte artister, Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dessuten er både Rune Larsen og Tor Endresen flotte artister, Tom. Problemet er at vi på østlandet har kun blitt eksponert for "driten" deres; det var ihvertfall slik på sent 80-tall/tidlig 90-tall. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dessuten er både Rune Larsen og Tor Endresen flotte artister, Tom. Problemet er at vi på østlandet har kun blitt eksponert for "driten" deres; det var ihvertfall slik på sent 80-tall/tidlig 90-tall. Tom Sitat Balade: " Ryktet om denne bergenseren med kraftig sangstemme nådde til slutt Pål Thowsen, som inviterte Endresen med seg i sitt nye poporienterte band. De første fruktene av samarbeidet kom i 1986 i form av albumet Call Me Stranger, hvorfra singlen «Black Rain» ble en hit. Bare tilfeldigheter gjorde at «Black Rain» ikke ble valgt til filmmelodi for James Bond-filmen The Living Daylights året etter (jobben gikk i stedet til Aha). Duoen Thowsen/Endresen laget også albumet Life Goes On i 1988. Her fremsto Endresen også som en habil låtskriver. I denne perioden deltok dessuten Endresen på albumet Roll". Everything is not always like it seems Det finnes noe godt i oss alle, også Olsen og Groblian. Kiss up, guys. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ..jah! - og Rune Rudberg! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) ..jah! - og Rune Rudberg! Rune, ja. Han er en knakende god gitarist og synger blues ganske glimrende. Jeg satt og drakk med ham for endel år siden på Den Stundesløse. Mostly Robinson stod på scenen, og i pausene drakk de sammen med oss på bordet. Frem til de dro med seg Rudberg på gulvet var mitt forhold til ham at han var en grei kar som har vel langt ute mot havet, men det bildet ble heller aldri det samme igjen. Snodig verden. Noen av dere er vel gamle/informerte nok til å kjenne band som Armand Sumpe og Popol Ace. Dvs det var samme bandet, men hvem var vokalisten? Tom har ikke lov til å svare. Edit: Jeg tror jeg ble veldig engelsk en stund der for plutselig ble Tom Thom. Endret 24. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Reidar Armand Myhre er da ingen ukjent mann, og heller ikke vokalisten hans. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det burde ikke være det, men også her kan det hende at fordommer kan sperre for noen. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det siste var definitivt en spøk PM, men nå er vi farlig OT her! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det siste var definitivt en spøk PM, men nå er vi farlig OT her! Jeg spøker aldri om musikk, men andre pleier å tro det... Lenke til kommentar
tomsy Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 D80 er et prima kamera, nuff said. Søkeren er uklar fordi du ikke har tilpasset den øynene dine, det kan du lese om i manualen. Sitter D80 best i hendene dine, da kjøper du det. Om du ikke gjør det kommer jeg hjem til deg og denger deg. Vel, egentlig ikke, men det understreker poenget mitt. Da har jeg kjøpt D80 Takker alle for svar. Mvh Tomsy Kjøpte du kamerahus + separat objektiv, eller kjøpte du kit med 18-55 VR? Hvis du kjøpte separat objektiv, hvilket? Hei. Det ble 18-70kit. Jeg er så langt fornøyd med det, men har nok en del å sette meg inn i(ikke minst forstå).. ; Dette er mitt første dsrl. mvh tomsy Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer. Dette blir nok skikkelig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg