Mumriken Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Okei, forskjellen på det du har satt opp fra microplex og nehshop er at den du har komponert har ei kraftigere pumpe sant? Har det noe praktisk betydning å ta ibruk de nipplene på hket: Noen bilder av hket på linken: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=160945 Hvis dem er mest til pynt? Får jeg mye lavere temp på det hos microplex sammenligna med det meget rimlige TT bigwater? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den fra microplex har kraftigere pumpe og dobbelt så stor radiator. I praksis betyr det at det oppsettet kan håndtere mer varme og holde lavere temperatur. Sjekk utv diam til nipplene på hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) camxer: Da er vannkjøling bestilt fra microplex, endret cpu kjøler fra Apogee GT til Apogee GTX. Ser ut som om jeg får byttet min b3 til g0(kamerat som har en g0 men ikke overklokker). Endret 24. juli 2008 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå