L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dette bildet er ikke tatt av meg, men av min bror. Bildet kalles "Gleder i solen" og ble tatt på mc-treffet "Træff på toppen". Vennligst kritiser, applauder, skryt og riv det fra hverandre. PS: Hadde ikke noe prgramvare for å få redusert størrelsen her og nå så har latt en nettside ta seg av den biten. Det kan muligens ha forringet kvaliteten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Synes det var et stilig bilde, vikingfjorden frista litt Men ville prøvd å fokusere litt nærmere kanskje så de gule og svarte tingene i bakgrunnen ikke kom med. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Egentlig er dette et motiv som har potensialet, men personlig syntes jeg kanskje du bør legge ned litt mer arbeid (tid) i bildet før du slenger det ut på bildekritikk....!! PS! skulle jeg ta feil i siste del av setningen over, beklager jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Aaaaaaaaaaaaaaaargh! Jeg fikk vondt i hodet alt Jeger og pils er en god men farlig kombo. Det som trekker ned her er rotet i toppen av bildet - der skulle du tatt grep og ryddet lit for du tok bildet. Du kan prøve en å croppe det. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Siden "rotet i toppen" er med, fikk vi jo endelig se en skikkelig anvendelse av et oppblåsbart lekebasseng for en gangs skyld. Ser ut som noen viktige ingredienser for et MC-treff er til stede i alle fall. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Rent teknisk syns jeg bror din skulle komt seg litt nærmere motivet. Syns fargene ble litt tamme. "Fristelser i solen", mener du vel? Så farlig godt ut, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå