edderkoppen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har laga hjemmeside i html, men trenger en forumside hvor folk kan diskutere å slikt. Noen som vet hvor jeg kan laste ned sånt? Takk på forånd Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 sjekk her du phpBB - forum Skal ha i html da Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det får du ikke. Du må bruke et serverside språk når du skal ha forum. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du kan ikke få forum i HTML da et forum må knyttes opp mot database eller flatfil. Det er kanskje mulig å få til med javascript og flatfil, men det ville i så fall vært en utrolig dårlig løsning. Det er mulig å bruke htaccess til å få filnavnet .html behandlet som PHP, men det ser jeg virkelig ikke vits i. Start med PHP, du får så sinnsykt mye mer ut av siden på den måten. Største fordeler jeg merket da jeg begynte med PHP var: - Slipper å oppdatere hver eneste fil for å endre menyer ol. - Få dynamisk innhold, som å få klokkeslett og dato ol. - Inkludere fil som legges direkte i HTML kildekoden (isteden for f.eks iframe) Stikk innom PHP delen, så får du massevis av hjelp der Ha en forsatt god sommer, og lykke til med programmeringen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tull er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Som sagt krever det PHP. Dog finnes det webtjenester som gjør at du kan få til en kommentartråd på siden din bare ved å kopiere inn en liten javascript streng. Dessvere jeg husker ikke noen av de tjenestene nå. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Rettelse: PHP eller andre server-side språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå