Gå til innhold

E51 og musikkavspilling(avspiller) - IP telefoni

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en E51 - en kanontelefon til røverpris.

Trenger litt hjelp fra non som vet mer enn meg

Når jeg prøver spille av musikk/lydfiler, f.eks fra Nokias podcast, eller bare MP3 filer, ber spilleren "JFL Spiller" meg om å betale. Følger det ikke med lydavspiller som standard?

Vet noen evt. hvor jeg kan laste ned en avspiller til rimelig pris, eller gratis?

Så lurer jeg på: Hvordan/hva må til for å komme i gang med IP telefoni med denne telefonen, hvordan gjøres dette? Jeg har jo kontoer på skype/msn etc.

Er det klient ferdig installert på telefonen for å ringe over IP? Har jeg skjønt det rett skal jeg kunne ringe over WLAN forbindelsen til telefonen(eller 3g) til alle telefonnumre.

Det er kun interessant for meg å ringe til personer som er tilkoblet Skype/msn.

Vil det holde med mitt msn eller skype- brukernavn for å bruke tjenesten?

På forhånd takk:-)

Endret av bigfoot32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Musikkspilleren som er med er gratis, om den ber deg betale er noe veldig galt.

IP telefonen bruker SIP, skype er ikke støttet og MSN har ikke noe med IP telefoni å gjøre. Det finnes dog sikekrt en skype klient om du googler.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke E51 selv, men det må da følge med en musikkspiller på telefonen? På min fulgte det med en som dog var litt enkel, men den funker i hvertfall til sitt bruk.

Ellers fins det mange tredjeparts musikkspillere, f.eks. OggPlay, som er gratis: http://symbianoggplay.sourceforge.net/

Denne støtter mange formater, inkl Ogg Vorbis, MP3...

Dessverre var det en bug da jeg testet OggPlay på min telefon, som gjorde at volumkontrollen ikke funka. Så den spilte på full styrke hele tiden :(

Lenke til kommentar
Musikkspilleren som er med er gratis, om den ber deg betale er noe veldig galt.

IP telefonen bruker SIP, skype er ikke støttet og MSN har ikke noe med IP telefoni å gjøre. Det finnes dog sikekrt en skype klient om du googler.

Denne spilleren var en betalspiller, har fjernet den nå.

Men hvordan komme i gang med SIP??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...