Larsiiii Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei :!: Jeg lurer på navnet på en støvsuger som ser ut som en halv boble med 3 eller fire hjul. Og den har ei rose på siden og den hadde noe glitrende også på sidene. og et litt stort håndtak på toppen, også stakk det ut et hull, på øverste delen som var av søll eller noe:) Den kunne alt mulig, den gjode rent med vann og luft eller noe . å den kunne brukes som luft renser, og den bråkte egntlig veldig mye. jeg mener og huske den ikke hadde filter den brukte vann istedet. kan det stemme? Den skulle kunne gjøre rent alt! Prislappen lå på rundt 10-15 tusen eller noe i den duren. den var popelær for 10-30 år siden tror jeg. Håper noen kan hjelpe meg med hva den heter? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kan det være Rainbow støvsugern? Lenke til kommentar
Larsiiii Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Kan det være Rainbow støvsugern? Nja.. nesten, men søkte litt på nettet å det er ikke helt den typen jeg tenker på. men den ligner;) Har du noe annet forslag? Eller noen andre her? Endret 22. juli 2008 av Larsiiii Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kan det være Kirby da?? Lenke til kommentar
Larsiiii Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Kan det være Kirby da?? ja det kan det være, men ingen av de ligner helt heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå