cessyjan Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hei Jeg får feilmelding når jeg skal åpne Editor i PSE 6 og programmet slutter å virke. Dette skjer: -Starter Editor -Velger ny blank fil -Gir filen info -Velger åpne for å legge til et bilde e.l til den opprettede "filen" -Programmet henger i ca 5 sek. -Får feilmelding: PSE har sluttet å virke og stenges umiddelbart. Windows søker etter løsning på problemet. Kjører Vista home og tok en oppdatering i forrige uke og det var da feilmeldingen kom. Har prøvt å reinstallere og google etter løsning, men finner ingen. Fungerer som det skal på mac. Noen som har samme problemet og klart å fikse det? edit: la til mer info om hva jeg utfører før feilmeldingen kommer Endret 21. juli 2008 av cessyjan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fungerer hos meg. Jeg kjører Vista Home (engelsk) og oppdaterte Vista i går. Tom Lenke til kommentar
cessyjan Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Fungerer hos meg. Jeg kjører Vista Home (engelsk) og oppdaterte Vista i går. Tom Fungerer det også når du velger åpne for å legge til et bilde eller lignende? Det er der det krasjer med meg. Har forøvrig norsk vista. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Klarer ikke å provosere frem feilen her. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg anbefaler deg å sjekke følgende: 1. Har du installert noen programmer nylig - avinstaller i såfall de. 2. Har du prøvd å kjøre repair på PSE installasjonen. 3. Har du brukt restore points? I så fall kan du prøve å rulle tilbake. 4. Tom for disk-plass ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå