Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 En venn av meg har nå organisert en stor "paintball-aksjon" og fått med masse folk. Han har også spurt meg, og det vil koste cirka 3 000. Jeg synes dette er virker jævla artig, drive på i skogen og skyte på hverandre. Men jeg må spørre, er det verdt pengene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 3000 for å delta? altså uten kjøp av egen markør? Det hørtes ganske dyrt ut isåfall. Du får jo en ok markør for ca 1500kr... Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 For 3000 får vi ALT utstyret (egene våpen) samtidig som vi er med å spleiser på "fellesting" så vi kan ha paintballkamper i skogen osv Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Do it, helt klart verdt det. Hvilke markører er det snakk om? Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er ikke helt sikker, kan høre med "sjefen" senere, så kan jeg poste det når jeg finner det ut Lenke til kommentar
Dragan94 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 seff er det verdt det! =P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fint om du kan endre emnetittel emnetittel emnetittel til noe som beskriver tråden bedre (bedre bedre). Ikke kommentèr dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå