henkeZ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Hva synes dere om bildet? Dessverre så bommet jeg en del med eksponeringen, og bildet bærer preg over å være lysnet litt. Jan Henrik Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Høy ISO? Syns ikke tittelen treffer helt, og bildet er ikke helt i min genre så jeg kan kommentere noe særlig. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Høy ISO? Syns ikke tittelen treffer helt, og bildet er ikke helt i min genre så jeg kan kommentere noe særlig. Jeg derimot, synes tittelen passet bra til bildet. Jeg synes også bildet var humoristisk på sitt vis, men såklart ikke om man heier med laget det gikk utover. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takker for kommentarer. Høy ISO? ISO'n er ikke så høy her, det er mest at bildet er lysnet opp. Jeg bommet dessverre en del med eksponeringen, og for svi for det... ' Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) I see, legge på ny bakgrund? Endret 21. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 I see, legge på ny bakgrund? Hmm, ja, men hvordan? Dessuten kunne jeg ikke ha gjort det på bildet som skal på trykk. Om noen hadde oppdaget att jeg hadde faket bakrunnen hadde jeg blitt fengslet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Har du ikke et bilde som er rett eksponert? I forhold til himmel... Endret 21. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Har du ikke et bilde som er rett eksponert? I forhold til himmel... Ah, mulig jeg har det. Skal sjekke! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har du bare økt eksponeringen og ikke justert på andre ting ? Highlight shadows - darken highlights osv ? Tom Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Har du bare økt eksponeringen og ikke justert på andre ting ? Highlight shadows - darken highlights osv ? Tom Er vel bare curves og hue/saturation jeg har brukt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Curves har samme virkning... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Syns ikke det gjorde noe at himmelen ble overeksponert. Du har fått en fin eksponering på motivene dine,og det er strengt tatt det som teller. Tittelen passer helt greit. Litt dramatisk tittel i forhold til bildet, men billedlig talt er det jo riktig Det eneste å utsette, utenom himmelen, er at det ser litt uskarpt ut. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Meget fint bilde, dette vet du mer om enn meg, selv om vi nok holder oss innen samme bransje. Jeg bryr meg ikke om utbrent himmel, det hadde kanskje vært pent med en sky eller to, men det blir sekundært når bildet ellers er bra. Det forteller en historie på en glimrende måte, viser glede og skuffelse og er som sådan et meget godt bilde. Bare synd at slike bilder gjerne ender opp som enspaltebilder på en sorthvittside. Meget pen grønnfarge, forresten! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk for konstruktive kommentarer alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå