rvenes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Bra tråd! Kva kamera er brukt på disse bilda? FF eller crop? Blender; Bra pdf/word dokument Endret 5. juni 2009 av Cornel Lenke til kommentar
WebArtikler Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fantastisk - tusen takk! Super verdi for mitt vedkommede iallefall! Thumbs up! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ..og der skjønte jeg det og...kjempeflott guide Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fin intro! Tror mange setter pris på denne. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 En utrolig flott guide for oss som er nybegynnere! All ære til han som skrev den! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Supert, vi trenger fler av disse guidene. Bilder og tekst sammen gjør alt så mye enklere. Hvis det ligger flere slike på dette forumet, hadde det vært fint med noen linker Lenke til kommentar
Dior Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Rivers: Kjmpebra!!! Nå lærte jeg utrolig mye, tusen hjertelig takk. Flott med illustrasjoner Blender: Tusen takk for dokumentene Begynner å få grepet på det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Herlig forklaring, tusen takk for guiden Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Denne var til stor hjelp! Takker! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, nydelig guide med enkle eksempler som forklarer godt. Takk Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tusen takk! Fikk kamera til jul! Nikon D3000. Nybegynner kamera. Trur jeg har fått en ny hobby,drit morro Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Supert, vi trenger fler av disse guidene.Bilder og tekst sammen gjør alt så mye enklere. Hvis det ligger flere slike på dette forumet, hadde det vært fint med noen linker Nesten øverst på akam sidene finner du er lenkefelt som begynner med forumet og slutter med nettbutikker,blant de finner du en link til guider veldig mange fine spesifikke foto/kamera guider der. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Super guide! Må si det så kjent ut i byen der. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Denne guiden har blitt brukt, ikkje ein, men to gongar i undervisninga ved Voss Husflidskule. Både no i 2MK, og i fjor då eg gjekk 1MK i fjor. Lærara foretrekk tydelegvis denne guiden framfor lærebøker. Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ser at spørsmål om kameras grunnleggendes innstillinger kommer igjen og igjen. Har derfor laget denne guiden som skal forklare dette så godt som mulig *langt sitat fjernet av moderator* Eller denne: http://fotoabc.rotne.no Endret 6. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Blender Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Revidert utgave av tidligere utlagte FAQ-dokument er lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=400706 Dokumentet er forhåpentligvis mer nyansert og bedre formulert. Se spesielt punkt 4d vedrørende dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå