SG3001 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Fikk ny rev 3 i dag. Installerte den og alt ser ut som det funker som det skal. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fikk svar fra microplex igår, og det kan virke som det er viftegitteret som tar borti viften, så skal prøve å bøye denne noe ut... Bare til opplysning til dere som kanskje opplever samme lyden som meg... dvs tikkelyd!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg fikk tikkelyd som forsvant med en gang jeg løsnet skruene til kabinettet. Var jo ikke vanskelig å skjønne at det var viften. Chieftec kabinettet har en brakett som PSU står på, braketten klemte litt på gitteret når skruene ble strammet. Lenke til kommentar
ormebol Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde samme problemet som flere har nevnt her. Strømforsyningen begynte på et tidspunkt å tikke mens maskinen var av. En tikkelyd som nesten minner om en kran som drypper. Men fra tikkingen startet så tok det ca. 2 uker og jeg slo på maskinen, så et lysglimt fra baksidenav pc'en, sikringen gikk og den umiskjennelige lukten av brent elektronikk spredte seg i rommet. Deilig! Det var den strømforsyningen Heldigvis fungerer alt annet. Den var kjøpt i 2005 så da regner jeg med at det var en rev. 1. Ikke sikkert alle opplever det sånn, men for meg så var det lyden av en døende strømforsyning... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har samme problemet når jeg slår av pc`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå