gingur Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hvis jeg besvarer en SMS -trykker send- får jeg ingen bekreftelse på at den er sendt. Dette fikk jeg med min Mio m WM5. Er det sånn hos dere også? Evt noe som må editeres i register? Geir Til Moderator: Denne ble postet i feil tråd, fint hvis den blir flyttet til HTC Diamond FAQ tråden.. Endret 21. juli 2008 av gingur Lenke til kommentar
raiisak Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis jeg besvarer en SMS -trykker send- får jeg ingen bekreftelse på at den er sendt.Dette fikk jeg med min Mio m WM5. Er det sånn hos dere også? Evt noe som må editeres i register? Geir Til Moderator: Denne ble postet i feil tråd, fint hvis den blir flyttet til HTC Diamond FAQ tråden.. [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Setting s] "SMSDeliveryNotify"=dword:00000001 Se etter nøkkelen over, set den fra 1 til 0 og soft reset. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis jeg besvarer en SMS -trykker send- får jeg ingen bekreftelse på at den er sendt.Dette fikk jeg med min Mio m WM5. Er det sånn hos dere også? Evt noe som må editeres i register? Geir Til Moderator: Denne ble postet i feil tråd, fint hvis den blir flyttet til HTC Diamond FAQ tråden.. [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Setting s] "SMSDeliveryNotify"=dword:00000001 Se etter nøkkelen over, set den fra 1 til 0 og soft reset. Finner ikke denne nøkkelen i min Diamond..?? Lenke til kommentar
raiisak Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis jeg besvarer en SMS -trykker send- får jeg ingen bekreftelse på at den er sendt.Dette fikk jeg med min Mio m WM5. Er det sånn hos dere også? Evt noe som må editeres i register? Geir Til Moderator: Denne ble postet i feil tråd, fint hvis den blir flyttet til HTC Diamond FAQ tråden.. [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Setting s] "SMSDeliveryNotify"=dword:00000001 Se etter nøkkelen over, set den fra 1 til 0 og soft reset. Finner ikke denne nøkkelen i min Diamond..?? Ja fan, Diamond. Sorry. Prøv denne istede hklm/software/microsoft/inbox/settingsSMSNoSentMsg=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå