Vertical^ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hei! I det siste nå har det oppstått et problem med headsettet mitt. Når jeg spiller BF 2, så får jeg et ekko når folk skyter, og når de letter med jagerfly\heli. Dette blir plagsomt, og det har vært mange ganger jeg har gått på og sett om det helikopteret var under hangarskipet på Wake Island (på BF 2) når det egentlig bare skal lette fra hangaren. -Dette er også veldig leit når det kommer et artillery strike. Da prøver jo alle og gjemme seg for artilleriet som faller ned. Jeg har da blitt lurt da det høres ut som at artilleriet kommer til og falle rett bak meg, og blir jo helt forvirret av dette når jeg prøver og gjemme meg. Siden det høres ut som artilleriet skal smelle bak meg. Hva skal jeg gjøre for og fikse dette? Endret 21. juli 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 I volumkontrollen for avspilling i Windows: Demp volumet for "Mikrofon". Evt. kan du sjekke i innspillingskontrollen etter et alternativ for mikrofonen som kalles "Do not monitor". Da vil den ikke lage ekko. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå