Gå til innhold

Korleis kan FRP vere for auka bruk av oljepengar, men mot innvandring?

Anbefalte innlegg

Dette slipper dere ikke unna, ingen av dere "robert"-ene: de lyser hobbynazister av dere. Men det skal dere gjerne få lov til å være. Det gjør ikke meg noe at noen bruker rase som argumenter i en diskusjon, for dette kan jeg umiddelbart avfeie som uvesentlig for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette slipper dere ikke unna, ingen av dere "robert"-ene: de lyser hobbynazister av dere. Men det skal dere gjerne få lov til å være. Det gjør ikke meg noe at noen bruker rase som argumenter i en diskusjon, for dette kan jeg umiddelbart avfeie som uvesentlig for diskusjonen.

Hvor at du sett noen av "robert-ene" nevne hudfarge eller "rase" i diskusjonen? Det eneste jeg ser er folk som prøver å tillegge oss slike usagn når de ikke har noen fornuftige argumenter å komme med. Og i tillegg stempler du folk som "hobbynazi". Du må virkelig mangle argumenter.

Der verste er at dere ikke tror folk ser hvor mye dere dummer dere ut når der oppfører dere som dere gjør. Egentlig burde jeg ikke diskutere med folk som i så stor grad bare er styrt av hat og fordommer, men det vil unektelig øke sympatien for den politiske høyresiden når folk avslører seg selv som dere gjør.

BTW søker du litt vil du sikkert finne at jeg sier at den eneste rasen jeg kjenner til er menneskerasen.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Skal vi trekke inn Jødene og da, siden de ser på seg selv som guds utvalgte?

For en suppe.

Jeg vet godt at det er helvete i flere muslimske land. Sharia er forkastelig. Hvorfor tror du så mange av de flykter fra hjemlandet sitt? Fordi de vil invadere norge og muslimifisere det? Drive lobbyvirksomhet slik at de kan presse frem sharialovene i Norge òg?

Er det 1.3 milliarder jøder i verden? Ja toraen anser også at jødene er mer verdt enn andre, men jødene er betraktelig færre enn muslimene og de tvinger heller ikke ikke-muslimer under seg.

De samme lykkejegerne som kommer til Norge på falskt grunnlag, betaler oss tilbake ved å ta opp Islam så fort de har fått en fot innenfor landet. Grupper som Islamsk Råd får støtte fra dumme sosialister som ser det som sitt fremste mål å hjelpe muslimene å ta over Europa.

De tilstandende man ser i Frankrike, England, Sverige og Danmark er ikke mange år unna Norge. Fakta er at de muslimene som kommer er i majoritet økonomiske flyktninger (lykkejegere) og ikke flyktninger i vanlig forstand, dermed er det ingen grunn til at disse muslimene ikke skal rette seg etter den hjerevaskingen de har blitt utsatt for hele livet og gjøre sitt ytterste for at Sharialov skal gjelde i Norge.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Hvor at du sett noen av "robert-ene" nevne hudfarge eller "rase" i diskusjonen? Det eneste jeg ser er folk som prøver å tillegge oss slike usagn når de ikke har noen fornuftige argumenter å komme med. Og i tillegg stempler du folk som "hobbynazi". Du må virkelig mangle argumenter.

Der verste er at dere ikke tror folk ser hvor mye dere dummer dere ut når der oppfører dere som dere gjør. Egentlig burde jeg ikke diskutere med folk som i så stor grad bare er styrt av hat og fordommer, men det vil unektelig øke sympatien for den politiske høyresiden når folk avslører seg selv som dere gjør.

BTW søker du litt vil du sikkert finne at jeg sier at den eneste rasen jeg kjenner til er menneskerasen.

Du er riktig nok ikke den verste av dere to (det er kanskje toeblast og roberteh som er verst), men dere har klare undertoner som er irriterende og IKKE hører hjemme i en diskusjon. Nå vi påpeker dette skjønner dere selvsagt ingenting, og anklager oss for å snakke usant. Dere må forresten ikke ta det ille opp, vi forventer ikke å "vinne" en diskusjon bare ved å kalle dere for rasister. Det er bare noe som påpekes.

Nå er vel moderatorene parate til å ivekrsette sletting av poster fordi det går for mye på person. Allikevel må det respekteres at personen og dens syn er en del av debatten.

EDIT: Og nei: jeg gidder ikke å søke opp noen bevis akkurat nå. Dette er noe alle som har vært innom politikk og samfunn lenge nok har sett.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar
men dere har klare undertoner som er irriterende og IKKE hører hjemme i en diskusjon.
Jeg tipper denne "undertonen" er at alle med et annet politisk ståsted må være rasister.

Dere er jo "for" "utlendinger" og alskens rare naivistisk politikk og ordninger som ikke fungerer. Om noen argumenterer mot disse ordningene så må de jo også være mot alle "utlendinger".

Lenke til kommentar
Hvor at du sett noen av "robert-ene" nevne hudfarge eller "rase" i diskusjonen?
Roberteh skrev hvertfall i en tidligere tråd at han ville ha ut de innvandrerne som er brune i huden.

Søkemotoren viser i alle fall at den brukeren aldri har brukt ordet "brun" eller "brune" her.

Og alle vet jo hva dere må gjøre for å argumentere...

Lenke til kommentar
Hvor at du sett noen av "robert-ene" nevne hudfarge eller "rase" i diskusjonen?
Roberteh skrev hvertfall i en tidligere tråd at han ville ha ut de innvandrerne som er brune i huden.

Søkemotoren viser i alle fall at den brukeren aldri har brukt ordet "brun" eller "brune" her.

Og alle vet jo hva dere må gjøre for å argumentere...

My bad! Han sa "mørke i huden". Da lærer jeg å ikke sitere ordrett.

Nja, vil gjerne har de slik vi har det i dag, minus all innvadringen...

Skjønner. Inkluderer det innvandrerne fra sverige og USA?

Nei, hva er poenget med det? De er jo akkurat som oss, gjelder bare de som blir sure og sinne og er mørke i huden...
Lenke til kommentar
Veldig enig med deg. Hvis det er rasisme å være kritisk til noe som dette (ja, jeg vet det er ekstremt, men uansett..) så kan man gjerne kalle meg rasist.

Pat Condell la ut en relevant video for noen dager siden:

Skal vi trekke inn Jødene og da, siden de ser på seg selv som guds utvalgte?

Jødedommen er, som de andre religionene, bare tull. Men der islam (og kristendom) går ut på å legge andre under seg og tvinge dem til å akseptere dem, er jødedommen en liten gutteklubb som bare driver og surrer litt for seg selv uten å prøve å overbevise andre.

Jøder og kristne får jo allernådigst beholde sin religion i følge koranen. Så lenge de underkaster seg fullstendig og betaler en straffeskatt fordi de har feil religion. Alle andre skal vel sånn ca. slaktes ned.

Hvorfor tror du så mange av de flykter fra hjemlandet sitt? Fordi de vil invadere norge og muslimifisere det? Drive lobbyvirksomhet slik at de kan presse frem sharialovene i Norge òg?

Du går jo ut ifra at de skylder på islam for problemene i hjemlandet :)

Mennesket er da en art :)

Eller er vi en egen rase innenfor samme art som f.eks. sjimpansene?

Lenke til kommentar
Anti-rasistene har selv vannet ut rasist-begrepet i saker som Obiora-saken, han der som ble slått ned i parken og et utallig andre saker. Er nesten sånn at man lurer på om det ligger en agenda bak.

Selvsagt ikke. Obiora-saken var renspikket rasisme. Rasismen til alle hvite ble kanalisert gjennom den fargede som slo ned Obiora. Hadde det ikke vært for den hvite manns ugjerninger hadde ikke gjerningsmannen blitt tvunget av de onde hvite til å utføre handlingen. All skyld hviler på den hvite mann, som med sin forkvaklede kultur av (ytrings)frihet bare skaper bråk og tvinger gjerningsmenn med andre hudfarger å utøve forbrytelser.

Lenke til kommentar

Kutt ut direkte stempling av andre debattanter i diskusjonen. Uansett hvor provosert eller uenig man er så er ikke det unnskyldning til å senke nivået på diskusjonen til et sted hvor man tar spilleren fremfor ballen. :)

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...