djgudleif Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Crackpitch - Angry German Kid Låta er lagd i FL studio. Her er den: http://www11.nrk.no/urort/artist/Crackpitch/default.aspx Vet ikke helt om jeg er fornøyd med lydnivåene til de forskjellige instrumentene. Hørtes bra ut på headset, men når jeg testa uten ble noen av de litt for høye. Takker for kommentarer! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kjempebra start men så ødelegger melodien alt. Anbefaler at du fjerner melodien og gjør den mer techy. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Enig med blåbær. Låten lever ikke opp til det den "lover" i begynnelsen. Ikke at det som kommer etterpå er så dårlig, men det står ikke i stil. Begynnelsen er så herlig ond og hard XD Du skal forsåvidt få pluss for modulasjon ^^ Med mindre du satser på en ganske distorted sound så bør du skru ned innspillingsvolumet ditt, for det peaker som faen innimellom. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Takk for kommentarene! Vel... Jeg kan egentlig si meg ganske enig. Det passer kanskje ikke helt... Jeg holdt egentlig bare på å lage en beat, men så utviklet det seg og ble til en hel låt. Men det er denne typen trance jeg ønsker så inderlig å lage. Med takeoff og flotte melodier. Jeg har ikke fått det til så bra til nå, så jeg vil gjerne øve på det helt til jeg får det skikkelig til. Men tusen takk for tipset... Kanskje jeg kan prøve å lage en techy remix eller noe. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, trance er deilig ^^ Jeg ville laget resten a la åpningen, og heller brukt den rolige melodien til en annen sang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, trance er deilig ^^Jeg ville laget resten a la åpningen, og heller brukt den rolige melodien til en annen sang. x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå