Gå til innhold

Tilskudd som garanterer fremgang

Anbefalte innlegg

Dette var en artikkel jeg absolutt måtte lese. Tenk å ha tilskudd som ikke står på dopinglista, og som garaterer deg fremgang. Det er nesten for godt til å være sant.

Dette skriver www.treningsmagasinet.no:

"Som aktiv utøver nedlegger man mye tid på trening, flere har også blitt seg bevisst betydningen av et solid og gjennomtenkt kosthold, og de aller fleste bruker faktisk også kosttilskudd av en eller annen form.

Vi leter stadig etter nøkkelen til større, raskere og bedre fremgang, og mange er villig til å bruke mye penger på aggressivt markedsført kosttilskudd som lover nettopp dette. Her kommer tipsene som veileder deg i jungelen av vidløftige salgsargumenter; alle er nemlig ikke like godt dokumentert!"

Klikk her for å se artikkelen.

Jeg mener at som vanlig mosjonist er det ikke nødvendig å ta noe som helst av kosttilskudd. Vanlig og variert norsk mat holder lenge. Det er hvertfall det jeg holder meg til. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg gidder å ofre et eneste sekund på å lese første setningen i den artikkelen, må jeg si at det er den dummeste tittelen på en artikkel jeg har hørt på veldig lenge. "Garantere".

Er for så vidt enig i at tilskudd kan spille en stor rolle når det gjelder trening, men en garanti er de ikke - noe tittelen her på krøkkete vis sier.

Edit.

Men sånn av nyskjerrighetsgrunner, hva definerer du som "sunn norsk mat"?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Alle vet jo at rømmegrøt og spekeskinke er den beste treningsmaten man får tak i :roll:

de tilskuddene er jo allmenn vitenhet, bortsett fra fra det med høyere melkesyretoleranse... koffein og kreatin er jo blitt brukt i årevis, så skjønner ikke at denne artikkelen skal være spesielt revlusjonerende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...