Gå til innhold

Feit.. Eller bare sterk?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i lengre tid vært usikker på meg selv, og syntes selv jeg har vært feit.. så jeg har et par spørsmål:

Jeg har litt "pupper" Når jeg strammer brystmusklene så er de harde, de henger heller ikke ned eller noe når jeg strammer dem "hopper" jeg hater dem.. hvordan kuan jeg få dem vekk?

Jeg veier også 75 kilo og er rundt 170, jeg er blandt de hardeste i 9. klasse.. Men er fortsatt litt usikker på vekten min.. Er det unormalt mye?

Ville satt stor pris på litt meninger og råd her

Mvh, Bonna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ikke trent så veldig mye,

Jeg trener pushups rundt 20 annen hverdag og rundt 20 repetisjoner med 5kilos vekter annen hver dag.

Jeg har altid vært blandt de hardeste, uten å egentlig jobbe mye for det..

Jeg spiser også sunt og variert (salat hverdag osv) og spiser sjelden godterier

Lenke til kommentar

hardeste faktisk, gått rundt å kjent på alle du da?

om du er feit eller ei, er det kun du som ser i speilbildet ditt.. Har du mye muskler kan du bare glemme tester som BMI.. du ser vel om du er feit selv eller ikke? med mindre legg ut ett bilde, gjør det litt lettere for folk..

Lenke til kommentar
hardeste faktisk, gått rundt å kjent på alle du da?

om du er feit eller ei, er det kun du som ser i speilbildet ditt.. Har du mye muskler kan du bare glemme tester som BMI.. du ser vel om du er feit selv eller ikke? med mindre legg ut ett bilde, gjør det litt lettere for folk..

Haha, ja, har gått med folkene i 1 år nå;) så er ganske sikker på det=/

Men vil nok ikke sette ut et bilde på forumet, beklager det. Men takk for svar. Tror nok det var dumt å spørre her, vanskelig for noen å vite;)

Lenke til kommentar

Blir litt vanskelig å bedømme om du er feit eller ikke, hvis du ikke legger ut et bildet, så kjønner ikke hvordan du har tenkt å forvente deg et skikkelig svar uten å legge ut et bildet.

Men selvom du kan være sterk betyr ikke det at du ikke kan være feit :roll:

Lenke til kommentar

For det første, du går i 9ene klasse gutt. Kroppen din kommer til å forandre seg MYE innen den er ferdig utviklet. Hvis du er usikker på din egen kropp så er det små ting du kan gjør for å bli slankere. Det trenger ikek å gå helsa løs. Da tenker jeg som små endringer som hva du spiser. Ikke spis så mye chips og godis. Prøv å¨dropp ting som McDonalds og Pizza. Gjør som morra di sier og spis mer grønnsaker og fisk.

Jeg veit du tenker "ÆRSJ", fordi det gjorde jeg også i din aldri. Grunnen til at du sier det er fordi alle andre sier det. Når folk ser at du spiser sunt vil de bli imponert.

Ellers må jeg pressisere at du ikke må bry deg for mye om kroppen din i den aldern du er. Mange av de tynne jentene kommer til å ha stor mage når de er 20 og mange av de stygge jentene kommer til å bli kjempe pene.

Kos deg og lev livet :)

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar fra alle. Tror jeg har fått svar nok, og skjønner at det er vanskelig for dere å gjøre opp noen reel mening uten noe bilde.

Stian89: Hva var poenget med din kommentar? Antar at den kommentaren kan slettes..

Lenke til kommentar

kan vel bidra litt:)

jeg er 1.72 (høyere - og derfor kraftigere enn deg, husk)

og jeg veier 62 kilo...det vil si, jeg er lettvekter.

mine bryster hopper litt når jeg hopper...så det betyr nok mest sansynlig, som nevnt i tråden, at Hoppende bryster på gutter betyr veltrente pics:) fordi jeg trener ekstremt mye på ryggen, forarmene og spesielt området rundt nakken/brystkassen...noe som i det siste har ført til litt hoppende bryster:)

så ta det med ro:) du er normal;)

Lenke til kommentar

dummeste jeg har hørt.... du er 2 cm høyere, er bare en dråpe i havet, men du er jo 13 kg lettere, sier seg jo selv at han er kraftigere... hvis du ikke skjønner det så synts jeg bare synd på deg... og hvorfor har du mest sannsynlig mer muskler fordelt? du er jo 13 kg lettere.. og ingen her har lagt ut noe bilde, derfor har ikke du en dritt duskal si..

og hvem som blir sterkest av en dverg og en 2 m mann kommer helt ann på, så det var en idiotisk sammenligning, du har jo overhodet ikke peilng... er ikke sånn at jo høyere du er jo sterkere er du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...