Gå til innhold

Ati9700pro - Unreal2 - Dårlig fps

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke fornøyd med min fps i Unreal2, dropper ned til under 30 frames per sec. Det som er rart er at uansett om jeg bytter oppløsning eller setter ned grafikken får jeg samme fps. Dette skjer med flere spill. Noen som har synspunkter på dette? Har prøvd diverse drivere.

(Cpu 1900+, 512MB ddr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unreal 2 krever ganske mye ... så det må du nesten bare regne med noen ganger. Kan tenke meg at du tenker på fps en på "hell" brettet .. spess i begynnelsen ..

Menneh. .. jeg kunne ikke spille spillet med noe aa eller AF på tror jeg .. så slår du av det vil det gå bra. Dessuten så er det noen brett som har veldig mye AI, og da drar spillet en hel del ram plass tror jeg ..

Du kan også gjøre diverse instillinger i unreal2.ini fila di .. let etter ut2003 tweak tips ...

Lykke til ..

Lenke til kommentar

I følge 3dmark2001 scoren din så er det noe som ikke er helt på topp i pc`en din. Du får 12629.

Jeg får rundt 10500 poeng på min pc. Og du har endel bedre pc enn meg..

Ut2003 går bare bra på min pc. Ikke den høyeste fps men men....

Commanders :woot:

Lenke til kommentar

xp1800+ 512MB DDR400

gf4 ti4200 64MB

1024x768

Aldri vært under 35fps - og jeg har runna spillet på det vanskeligste.

Men i 1600x1200 så begynte ting å nappe litt.

Får vel kjøpe en ny cpu og nytt agp kort etterhvert. :p Men det holder foreløpig, selv om jeg bare får 1300-1500 poeng i 3dmark-ting.

Lenke til kommentar

vell...det som ikke er helt topp er minnet, som bare går på 266+Mhz og cl2,5. Har samme cpu som deg bare klokket litt. Så tror ikke den scoren er så dårlig.

Men det som er fucke_d er at jeg får samme fps uansett hvilken detail jeg har inne i spillet. Men som jeg sa tidligere skal jeg teste med å slå av vsync, og sette alt på "performance" i driver settingene for skjermkoertet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått sjekket...satte alt på "Performance" i driver settingene(fast write on), grafikken i unreal2 på min(vsync av, 75Hz). Fikk helt nede i 30 frames. Satte grafikken på max...samme fps. Tror nesten jeg gir opp testinga. Dere andre som har ati9500-9700 opplever ikke dere samme greiene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...